jonas ffs Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 sitter å chillern med klassem, "øver" på eksamen bæ3 chill d sjuuuuh 2 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 sitter å chillern med klassem, "øver" på eksamen bæ3 chill d sjuuuuh Blir sikkert sykt "chill" når du får 2- på eksamensbesvarelsen din i morgen. 1 Lenke til kommentar
eksameeeeen Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Noen som kan forklare hva "ship breaker" handler om i korte trekk. Personlig syntes jeg tekstene i denne utgaven var en del lettere en de har vært tidligere. Men akkurat denne var litt vrien Forresten, respons til deg over (orker ikke trykke svar, for innleggene blir så lange) det virker som om du har ganske god kontroll over temaene, og jeg er helt enig med deg når jeg tar en ny titt på A3 Bra, veldig kjipt å bli trukket fordi man har bommet på oppgaven, og det på eksamen - det straffes hardt :'( Føler at vi må hjelpe hverandre fram til 31.mai ;-) Bare lufter mine ideer her, så får de som er enige skrike ut ;P Til Part B som handler om Loving Life, så tenker jeg på personer som har endret menneskeheten og slikt. De kunne nevnt Mandela og King, men jeg tror de dropper det siden det var en del av forrige års Focus Magazine (? enten forrige år, eller 2010). Dermed vinkler de det på en litt annen måte nemlig via vitenskapen og HeLa-cellene. Jeg tenker også på Gandhi, Mor Teresa og Darwin. Ildsjeler generellt! Er dette feil av meg, er jeg helt på villspor? Please help me! ' Ship breaker hanlder om en gutt som driver med kobberledninger (stripser dem elns) og en dag klarer han ikke kvoten. Dette er altså jobben, og står i fare for å miste jobben om han ikke klarer kvoten. En dag finner han et skip og her inne finner han mange kobberledninger, og han kan ta dem og stripse i vei, eller så kan han redde den eneste overlevende i vraket, nemlig Nita. Tror det er noe forelskelse på gang (jente + gutt, ser ikke noe annet for meg jeg) Correct me if I'm wrong! Skjønner ikke helt hva denne teksen har med Loving Life å gjøre, help please? (A) :-) Vel, Boka handler jo om at de rømmer for nettop å få et bedre liv:) Så det er vel det det har i sammenheng med "loving life". Men også det med at de prøver å fikse naturen, eller redde den, for å gjøre livet til mennesker bedre... Lenke til kommentar
Tvøga Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Slepper etter alt og dømme eksamen. Men nå har jeg funnet litt stoff om Henrietta Lacks, litt om Cecilie Skog, samtidig som jeg har studert hefter nøye. Er dette nok å ha med seg? Har også lest en bok, ligger vanligvis mellom 5 og 6 i engelsk skriftlig. Lenke til kommentar
jonas ffs Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 sitter å chillern med klassem, "øver" på eksamen bæ3 chill d sjuuuuh Blir sikkert sykt "chill" når du får 2- på eksamensbesvarelsen din i morgen. blir chill ja!får 4-5 allikavæl Lenke til kommentar
felicity Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 blir chill ja!får 4-5 allikavæl Får håpe du er bedre i engelsk enn du er i norsk. 1 Lenke til kommentar
jonas ffs Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 blir chill ja!får 4-5 allikavæl Får håpe du er bedre i engelsk enn du er i norsk. trøndersk! (Y) fuck bokmål Lenke til kommentar
Tvøga Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Er det noen som har tenkt å ha med seg noe fakta? Trenger vi det? Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2012 sitter å chillern med klassem, "øver" på eksamen bæ3 chill d sjuuuuh Blir sikkert sykt "chill" når du får 2- på eksamensbesvarelsen din i morgen. blir chill ja!får 4-5 allikavæl chill under eksamen. Kødder du eller? du er den verste eleven jeg har set men det er du som bestemmer alt i alle fall. Det erbare to dager. Du kan bare jobbe godt istedet for å chille Lenke til kommentar
jonas ffs Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Er det noen som har tenkt å ha med seg noe fakta? Trenger vi det? læreren min sa at vi kansje burde ha med litt ekstra fakta om personer i teksten som er ekte sitter å chillern med klassem, "øver" på eksamen bæ3 chill d sjuuuuh Blir sikkert sykt "chill" når du får 2- på eksamensbesvarelsen din i morgen. blir chill ja!får 4-5 allikavæl chill under eksamen. Kødder du eller? du er den verste eleven jeg har set men det er du som bestemmer alt i alle fall. Det erbare to dager. Du kan bare jobbe godt istedet for å chille trenger ikke å jobbe så hardt, kan engelsk greit nokk fra før tekstene var lette å greie å huske så er ikke noe problem ikke for meg ivertfall Lenke til kommentar
Thi Hoa Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Trenger ikke disse dem som velger å ikke forberede seg? Alle har sine svakheter og sterke sider. Noen er naturlig gode i engelsk, og føler at de ikke trenger forberede seg så mye 1 Lenke til kommentar
thaholycheese Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Er det noen som har tenkt å ha med seg noe fakta? Trenger vi det? læreren min sa at vi kansje burde ha med litt ekstra fakta om personer i teksten som er ekte sitter å chillern med klassem, "øver" på eksamen bæ3 chill d sjuuuuh Blir sikkert sykt "chill" når du får 2- på eksamensbesvarelsen din i morgen. blir chill ja!får 4-5 allikavæl chill under eksamen. Kødder du eller? du er den verste eleven jeg har set men det er du som bestemmer alt i alle fall. Det erbare to dager. Du kan bare jobbe godt istedet for å chille trenger ikke å jobbe så hardt, kan engelsk greit nokk fra før tekstene var lette å greie å huske så er ikke noe problem ikke for meg ivertfall ka æ så vekte med æxsa,æn da er di ikkj baræ ein pråve dæ'? Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 vis eg har meg en egen stil om eg har skrivd som besvarelse til ein av oppgavene til i morg? kan eg skrive rett av den og føre den inn på dataen på eksamen? det er jo ikkje kommuniserende middel vis eg har meg en egen stil om eg har skrivd som besvarelse til ein av oppgavene til i morg? kan eg skrive rett av den og føre den inn på dataen på eksamen? det er jo ikkje kommuniserende middel Lenke til kommentar
Spør Mordi Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Er det noen som har tenkt å ha med seg noe fakta? Trenger vi det? læreren min sa at vi kansje burde ha med litt ekstra fakta om personer i teksten som er ekte sitter å chillern med klassem, "øver" på eksamen bæ3 chill d sjuuuuh Blir sikkert sykt "chill" når du får 2- på eksamensbesvarelsen din i morgen. blir chill ja!får 4-5 allikavæl chill under eksamen. Kødder du eller? du er den verste eleven jeg har set men det er du som bestemmer alt i alle fall. Det erbare to dager. Du kan bare jobbe godt istedet for å chille trenger ikke å jobbe så hardt, kan engelsk greit nokk fra før tekstene var lette å greie å huske så er ikke noe problem ikke for meg ivertfall ka æ så vekte med æxsa,æn da er di ikkj baræ ein pråve dæ'? du er flink i Norge du Lenke til kommentar
felicity Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Nå foreslår jeg at vi konsentrerer oss om eksamen igjen. 1 Lenke til kommentar
Kimmix Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Nu sitter æg hær og kosær mæg med dedær jævla eksamensforbærdelse Lenke til kommentar
thaholycheese Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 stty forå avbruta eg eg ikæ god på den skolen så æ eg ikkjæ god på dettæ!!!! 2 Lenke til kommentar
jonas ffs Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 hva syns dere om musikk på eksamen?? læreren sier at d går greit så lenge d ikke er noe sjangs for at det ser ut som komunikasjon noen som skal ha med msuikk? Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Vet allerede hva jeg skal skrive om, hvis oppgavene blir som jeg forventer, kommer jeg til å skrive slik: Oppgave: 1: Skrive to avsnitt om hva du liker med magasinet eller noe lignende (tipper jeg). Svar: Bruker samme "oppsett" der som til tentamen. 2: Pleier å variere... Dermed usikker 3: Velge en oppgave fra A - F, og enten skrive fortsettelse, skrive en ny del eller noe i den duren.. Svar: Hvis oppgaven blir slik, kommer jeg til å fortsette på teksten "ship breaker". Virker som en ganske enkel tekst og fortsette på... Ser for meg at dette blir eksamensdagen min, og sånn jeg kommer til å skrive eksamenen min hvis jeg har "forutsett" oppgaven riktig. Lykke til allesammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå