felicity Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Tror vi må skrive noe om hvordan vi jobbet på forberedelsedagen i første del Feil. Den oppgaven er ekskludert for flere år siden. Lenke til kommentar
McMuffinMan Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Håper vi får en oppgave dær vi skal skrive om global oppvarming eller lignende... Skrev en kankende god tekst om dette emnet tidligere i år Lenke til kommentar
McMuffinMan Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Tror vi må skrive noe om hvordan vi jobbet på forberedelsedagen i første del Feil. Den oppgaven er ekskludert for flere år siden. Den var nå på sist tentamen som var Engesk eksamen 2011! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Den var nå på sist tentamen som var Engesk eksamen 2011! Det var den ikke i Bodø, så det er i så fall usannsynlig merkelig. Lenke til kommentar
Prazor1 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Den var nå på sist tentamen som var Engesk eksamen 2011! Det var den ikke i Bodø, så det er i så fall usannsynlig merkelig. Ikke i kr.sand heller, men det er fullt mulig at den kan dukke opp på grunn av at alle forventer oppgavene fra i fjors eksamen Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Ikke i kr.sand heller, men det er fullt mulig at den kan dukke opp på grunn av at alle forventer oppgavene fra i fjors eksamen Den kommer ikke tilbake, nei. Grunnen til at den ble kuttet ut var at den la opp til for dårlige besvarelser. Lenke til kommentar
Prazor1 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Ikke i kr.sand heller, men det er fullt mulig at den kan dukke opp på grunn av at alle forventer oppgavene fra i fjors eksamen Den kommer ikke tilbake, nei. Grunnen til at den ble kuttet ut var at den la opp til for dårlige besvarelser. Tror du at det stor en stor sjanse for at vi får samme oppgaver som i fjor? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Tror du at det stor en stor sjanse for at vi får samme oppgaver som i fjor? Sjansen er absolutt tilstede. Lenke til kommentar
The R4nd0m Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Oppgave 1 har vært like alle årene med Focus Magazine(2010 og 2011). Write two paragraphs about your impressions of this issue of Focus Magazine. The first paragraph should say what you like about the magazine and why. The second paragraph should comment on how you think the magazine could be improved. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Oppgave 1 har vært like alle årene med Focus Magazine(2010 og 2011). Write two paragraphs about your impressions of this issue of Focus Magazine. The first paragraph should say what you like about the magazine and why. The second paragraph should comment on how you think the magazine could be improved. Dette er mest sannsynlig årets Task 1. Lenke til kommentar
Ings96 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Oppgave 1 har vært like alle årene med Focus Magazine(2010 og 2011). Write two paragraphs about your impressions of this issue of Focus Magazine. The first paragraph should say what you like about the magazine and why. The second paragraph should comment on how you think the magazine could be improved. Dette er mest sannsynlig årets Task 1. Siden dere er så sikre på at task 1 blir sånn så tror jeg det er lurt å gjøre den nå og skrive ned stikkord sånn at du vet akkuratt hva du skal skrive. Da sparer du mye tid på eksamensdagen! Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 29. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2012 Oppgave 1 har vært like alle årene med Focus Magazine(2010 og 2011). Write two paragraphs about your impressions of this issue of Focus Magazine. The first paragraph should say what you like about the magazine and why. The second paragraph should comment on how you think the magazine could be improved. Dette er mest sannsynlig årets Task 1. Ja i tilleg til det er det to oppgaver i task 3 har blitt gjentatt og det er: Focus on focus magazine og focus on a person Lenke til kommentar
JonMMoen Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Får ikke skreve ut heftet, får bare ei og ei side!! Edit: Nevermind, fikk det til no Endret 29. mai 2012 av JonMMoen Lenke til kommentar
Knaskpilot Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hvis jeg har skrevet ferdig Task 1, kan jeg da bruke den ferdige teksten på eksamen? det er vel ingen regler imot det? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hvis jeg har skrevet ferdig Task 1, kan jeg da bruke den ferdige teksten på eksamen? det er vel ingen regler imot det? Det kan du absolutt. Lenke til kommentar
Ings96 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hvis jeg har skrevet ferdig Task 1, kan jeg da bruke den ferdige teksten på eksamen? det er vel ingen regler imot det? Det kan du absolutt. Til engelsktentamen fikk vi oppgavene før tentamen, an en eller annen rar grunn? Men hverfall, da skrev jeg alle oppgavene før tentamen og tok de med meg. Ingen av lærerene sa noen ting, det var deres problem som hadde gitt oss oppgavene. Alle hjelpemidler er jo tillatt utenom kommunikasjon og internett. Lenke til kommentar
Ecelipze Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Noen som har tanker til hva man kan svare på task 1 ? evt si hva som er bra med det? og hva som kan bli bedre? Lenke til kommentar
Knaskpilot Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hvis jeg har skrevet ferdig Task 1, kan jeg da bruke den ferdige teksten på eksamen? det er vel ingen regler imot det? Det kan du absolutt. Til engelsktentamen fikk vi oppgavene før tentamen, an en eller annen rar grunn? Men hverfall, da skrev jeg alle oppgavene før tentamen og tok de med meg. Ingen av lærerene sa noen ting, det var deres problem som hadde gitt oss oppgavene. Alle hjelpemidler er jo tillatt utenom kommunikasjon og internett. Lærerene sa i dag at det ikke var lov, men de var ikke sikre. men utifra det jeg leste på udir står det ikke noe imot det. Men er det noen som har forslag til oppgaver som kan komme i task 2? Lenke til kommentar
TorSaaN Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Noen som har tanker til hva man kan svare på task 1 ? evt si hva som er bra med det? og hva som kan bli bedre? Hei Er egentlig ikke så vanskelig. 1. Hva som er bra og hva du liker. Begrunnelse er veldig viktig, 2. Vad som er dårlig og hva du ikke liker. Begrunnelse er viktig. Skriv hva som er unødvendig å ha med , hva som irriterer deg osv .. Lenke til kommentar
engelskeksamen2012 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Det er mye som tyder på at det kan komme oppgaver som krever saktekst-sjanger i oppgave 3, ettersom A3 hadler om å ta vare på jordkloden. Men er det noen som har en ide til noen sjønnlitterære oppgaver vi kan få? Endret 29. mai 2012 av engelskeksamen2012 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå