saproe Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Ettersom skolen min er i streik i dag, slipper jeg eksamen Whaaat? Hvor bor dere a? Ingen streik her i Østfold :nei2: Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Ettersom skolen min er i streik i dag, slipper jeg eksamen Whaaat? Hvor bor dere a? Ingen streik her i Østfold :nei2: Jeg bor i Narvik, Nordland, vært streik siden torsdag Lenke til kommentar
Fotballspiller15 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Oh snap. vanskelige oppgaver. noen som har ideer paa noen oppgaver til de 3 forste alternativene. altsaa focus on loving job og de 2 andre? Takk for svar Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 ikke så ille detta. Focus magazine kan være drit, men så langt så ser det ut som at skolen vårres skal ut i streik i morra, og da kan vi miste eksamen og kan vel sikkert legge til tekstene. pgsf.udir.no Passord: PlanetV12? Husk forskjellen mellom store og småe bokstaver! 1 Lenke til kommentar
Curie Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Noen som har passordet til forbredelsesmaterialet...? Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Noen som har passordet til forbredelsesmaterialet...? PlanetV12? Lenke til kommentar
engelskeksamen2012 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Noen som forstår hva den delen om den forskeren (Henrietta Lacks) betyr? Hvorfor går det igjen i hele heftet? Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Var ikke Henrietta Lacks det første kjente utbruddet av en form for ny type celler? De kalte det jo "HeLa cells". Er i alle fall slik jeg tolker det, siden det står at de sendte hennes celler til diverse forskere rundt om i verden. Hvorfor det går igjen i hele heftet er vel heller vanskelig å si. Forfatterene syntes vel det var interessant? Endret 29. mai 2012 av The Finger Lenke til kommentar
solveigsb Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hvordan skriver man ut forberedelseheftet? Slik at alle sidene kommer? Lenke til kommentar
BamZeGaming Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Forberedelsesmaterialet er gitt ut til elevene nå https://www.pgsf.udir.no Passord: PlanetV12? Have fun Lenke til kommentar
McMuffinMan Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Oh snap. vanskelige oppgaver. noen som har ideer paa noen oppgaver til de 3 forste alternativene. altsaa focus on loving job og de 2 andre? Takk for svar Jeg valgte alternativ A3: Focus on Loving Planet. Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Hvordan skriver man ut forberedelseheftet? Slik at alle sidene kommer? Øverst på siden på nettsiden skal det være et print-ikon. Hvis du trykker på det får du to valg: "print ut denne side", eller "print ut hele delen". Hvis du skal ha alt velger du sistnevnte Desverre må man gjøre dette for alle de individuelle delene (A1, A2, A3 og B). Bare gå videre til neste del og gjør det samme der. Endret 29. mai 2012 av The Finger Lenke til kommentar
McMuffinMan Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Ettersom skolen min er i streik i dag, slipper jeg eksamen Whaaat? Hvor bor dere a? Ingen streik her i Østfold :nei2: Samme hær Endret 29. mai 2012 av McMuffinMan Lenke til kommentar
BamZeGaming Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Forberedelsesmaterialet er gitt ut til elevene nå https://www.pgsf.udir.no Passord: PlanetV12? Have fun Lenke til kommentar
solveigsb Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hvordan skriver man ut forberedelseheftet? Slik at alle sidene kommer? Øverst på siden på nettsiden skal det være et print-ikon. Hvis du trykker på det får du to valg: "print ut denne side", eller "print ut hele delen". Hvis du skal ha alt velger du sistnevnte Desverre må man gjøre dette for alle de individuelle delene (A1, A2, A3 og B). Bare gå videre til neste del og gjør det samme der. Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 29. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Have fun don't think so Endret 29. mai 2012 av EzioAuditoreDaFirenze Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 29. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) JAAAAAAAAAAA! GAAAAAD! NO Eksamen på meg !!! SKOLEN VÅR SLAPP DET! Ettersom skolen min er i streik i dag, slipper jeg eksamen Urettferdig Endret 29. mai 2012 av EzioAuditoreDaFirenze Lenke til kommentar
Prazor1 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Noen som vet om noen mulige oppgaver som kan dukke opp i eksamen? Endret 29. mai 2012 av Prazor1 Lenke til kommentar
The R4nd0m Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Valgte og ta A3 "Focus on the Planet". Noen som har noe tips om hva jeg kan skrive om? Lenke til kommentar
McMuffinMan Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Noen som vet om noen mulige oppgaver som kan dukke opp i eksamen? Tror vi må skrive noe om hvordan vi jobbet på forberedelsedagen i første del, men ande aner jeg ikke. Er det noen som har noen forslag til oppgaver på del 2 ??? Tipp, har lyst til å begynne å skrive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå