brøkstrek Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Svar any1 for helvete !!!! Lenke til kommentar
brøkstrek Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 For sent uansett nå !!!!! Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Ingen gidder å hjelpe en masete sutreunge. Tåpelig. Lenke til kommentar
brøkstrek Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Ok ? Hvorfor faen skal vi bry oss om hva du skriver ? Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Du brøkstrek: 1: Du kan bare legge bort det gangster-språket der. Iallefall sålenge du skriver det. Det ser bare helt tåpelig ut, og ingen kommer hverken til og ta deg eller dine spørsmål serriøst, og det viser bare utrolig mye om din mentale alder fremfor din rent fysiske alder når du uttrykker deg så sinnsykt lite sofistikert og gjennomtenkt. 2: Hvorfor "vi" skal bry oss om hva han skriver? Fordi han har fullstendig rett! Du er en masete sutreunge som oppfører seg deretter. De fleste gir en lang marsj faen i innleggene dine når du oppfører deg sånn. Det er heller ikke noe kult, hvis det er det du tror. 3: Det er 6 mnd siden vi som hadde eksamen i denne tråden var ferdig med den. De færreste har stilen sin liggende på PCen, om de i det hele tatt har den noe sted. (F.eks meg) Så; Da kan du tenke igjennom alt det jeg har skrevet til deg, også ønsker jeg deg bedre lykke neste gang du ønsker noe fra noen, eller en tjeneste. MVH NeBlix Endret 1. desember 2012 av NeBlix 2 Lenke til kommentar
brøkstrek Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Takk for at du gadd å skrive ett kjempelangt innlegg då .. No ble jeg skikkelig lei Lenke til kommentar
Skoleflinkjente Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Hei! Jeg går i niende og skal ha denne eksamenen som tentamen iår, er det noen som kan vær så snill å i meg oppgavene, nå som dere har hatt den? Tuusen takk på forhånd! Hjelp Lenke til kommentar
DenRepareteGutten Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hei! Jeg går i niende og skal ha denne eksamenen som tentamen iår, er det noen som kan vær så snill å i meg oppgavene, heinå som dere har hatt den? Tuusen takk på forhånd! Hjelp Om ikke det for sent så anbefaler jeg å lese fra første side i denne diskusjonen, utrolig mange bra tips til hva en må huske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå