SLi Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Han har nok skrevet selv... Ser derimot at det bare er med egne ord og settninger, ellers kopiert fra wiki Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 Hva fikk dere? ka fikk du da? Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Fikk 4. Utrolig bra med tanke på hvor dårlig oppgaven min egentlig var.. Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Hva fikk dere? ka fikk du da? 6, eneste i klassen tror jeg Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 Hva fikk dere? ka fikk du da? 6, eneste i klassen tror jeg WOW Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Kammeraten min fikk 6'er både på matte muntlig og engelsk skriftlig. Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 5er her. skreiv en kronikk aktig stil til oppgave der du skulle skrive om penger ellernoe skriver kansje 5 setninger om teamet så klarer eg og lure leseren til og følge meg med inn i temaet politikk og relgion! da er det bare og kjøre på med og skrive en av "sketsjene" til doug stanhope http://www.youtube.com/watch?v=iBXL36TOTYo, 90% av det eg skreiv ligger her Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 6 6 sykt bra må jeg si? Dere har sant skrevet ut stilene deres eller? Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Noen som klaget på karakter her? Lenke til kommentar
Emzyen Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Hei! Jeg skal ha denne oppgaven i morgen. Så dette hjalp meg mye! Noen som kan sende en melding til meg der dere ligger deres besvarelse på de forskjellige oppgavene? Hadde vært digg å få litt motivasjon. Hadde satt veldig pris på dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Hei! Jeg skal ha denne oppgaven i morgen. Så dette hjalp meg mye! Noen som kan sende en melding til meg der dere ligger deres besvarelse på de forskjellige oppgavene? Hadde vært digg å få litt motivasjon. Hadde satt veldig pris på dette. Plagiat? Lenke til kommentar
Emzyen Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Plagiat? Skal ikke skrive rett av. Trenger litt inspirasjon. Dette fikser eg Lenke til kommentar
Emzyen Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Anyone? Sliter litt her. Engelsk er ikke min sterkeste side, og denne prøven avgjør julekarakteren. Julekarakteren avgjør om eg kommer meg inn på den vgs eg vil. Hadde satt veldig stor pris på dette. Lenke til kommentar
brøkstrek Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Anyone? Sliter litt her. Engelsk er ikke min sterkeste side, og denne prøven avgjør julekarakteren. Julekarakteren avgjør om eg kommer meg inn på den vgs eg vil. Hadde satt veldig stor pris på dette. Ja visst faen! Kan noen legge ut noen forslag eller tips eller hva faen som noen har skrevet på denne eksamenen? Give me and my homie Emzyen some inspiration! Lenke til kommentar
Emzyen Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Ja visst faen! Kan noen legge ut noen forslag eller tips eller hva faen som noen har skrevet på denne eksamenen? Give me and my homie Emzyen some inspiration! Kom igjen då!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå