eiik Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Ganske enig. Kan ikke si at jeg likte noen av alternativene på task 3 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Åhh så deilig å være ferdig med skriftlig Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Samma her, endelig. Kom forseint en half time da. Men rakk det. *halv, engelsk all the way. xD Lenke til kommentar
SLi Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Følte at jeg gjorde det kjempe bra også Hvilken oppgave(den lange) valgte dere? Jeg valgte den " Focus on Money " eller noe i den duren. Lenke til kommentar
The R4nd0m Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Følte at jeg gjorde det kjempe bra også Hvilken oppgave(den lange) valgte dere? Jeg valgte den " Focus on Money " eller noe i den duren. Valgte den om valg og konsekvenser. Utestengte helt den oppgaven du valgte, du måtte ha med noe fakta og når du har med fakta må du ha kilder og de måtte du forberede deg på, noe som jeg ikke gjorde Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Følte at jeg gjorde det kjempe bra også Hvilken oppgave(den lange) valgte dere? Jeg valgte den " Focus on Money " eller noe i den duren. Lol, samme oppgave. Jeg intervjua "Lauren Morris". xD Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Forferdelige oppgaver.. Valgte Loving Money som lang svar. Det gikk helt ok.. Lenke til kommentar
JoMoNa Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Forferdlige oppgaver! Rota det til på slutten, med rettinga, "tens mixing" for å være presis. Burde ikke ha venta med rettinga til slutt... Jaja, er jo bare 10. klasse! Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 dritt i eksamenen og fillern jeg har glemt å oppgi kilder og skrive titelen :( Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 men hvor mye skrev dere egentelig? Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 men hvor mye skrev dere egentelig? Eg skreiv rundt 1050 ord Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hvor lenge er det til vi får eksamen tilbake? Jeg antar at det er likt for alle? Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Vi får den forhåpentligvis den 19 når vi slutte, kanskje i posten seinar. Lenke til kommentar
Jsmn3 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hva skjer hvis man har levert feil oppgave eller ikke levert i det hele tatt? Får man stryk?:O Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Hva skjer hvis man har levert feil oppgave eller ikke levert i det hele tatt? Får man stryk?:O Det blir det nok, men skal ikkje sei nåkka sekkert Vi så igjennom oppgaven med lærar før vi leverte inn, kontrollerte at vi hadde alt med før vi lasta opp. Trur at du får trekk vess du laste opp feil (feil oppgavenummer), men vess du ikkje laste opp får du stryk, Tok dåkker med innrykk? Endret 31. mai 2012 av MeBerg Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Følte at jeg gjorde det kjempe bra også Hvilken oppgave(den lange) valgte dere? Jeg valgte den " Focus on Money " eller noe i den duren. Jeg valgte også Focus on Money... Føler alt gikk til helvette... Endte opp på tilsammen 800 ord på hele oppgaven... Kunne nok skrevet lenger men jeg velger kvalitet forran kvantitet... Satt dog til 13:30 og kunne nok ikke gjort så mye annerledes føler jeg... Ekstremt "teite" 3-oppgaver denne gangen imo.. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Skrev ikke mer en rundt 8-900 ord jeg heller. 1 side med de to første oppgavene, så 2 sider med den lange. Lenke til kommentar
torarv Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Forferelige oppgaver.. Endte tilslutt med at jeg skrev oppgave A, Focus on a person. Fikk tilsammen med alle de tre oppgavene 1550 ord. Lenke til kommentar
Knaskpilot Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 veldig missfornøyd med oppgavene. Task 1, der hadde jeg ingen gode argumenter. Task 3, ingen bra oppgaver. Men jeg tror jeg klarer det greit likevel Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Drit i eksamenen men i alle falle vi alle sammen ble lurt. Task 1 kom IKKE som ifjor men task gjorde det men med litt endring! Endret 31. mai 2012 av EzioAuditoreDaFirenze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå