Gå til innhold

Wolfenstein Enemy Territory

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke spilt dette, men er det kult og verdt å downloade ? (gratis ikke sant ? ) Ser fet ut og mange som spiller det på lan så skal jeg prøve ?

Det er absulutt verdt å nedlaste spillet (hvis du har bredbånd) Har du modem bør du heller få en kamerat til å brenne det til deg.

Lenke til kommentar

et.rc-land.no er kongeserveren, dah! Har ikke spilt på en stund, men ser at de har skifta over til shrub-mod'en etter den kom ut. Håper det er de samme folka som spiller der fremdeles :) Alltid godt humør og bra teamwork. Så og si aldri TK med overlegg og medics og FO gjør jobben sin.

Btw, spiller under Ephemera hvis dere ser meg :D

Lenke til kommentar

Hmmm, installere på nytt snart. :) Har formatert og resinstallert PC'en grunnet bytte av skjermkort, fra geforce til radeon. Så blir kick ass grafikk på det nå tenker jeg.

Husker ikke hvor mye XP jeg lå på jeg, men det var lavt. *ler* Tross alt kjørte det på ett ASUS Geforce 256 32MB DDR kort før da, hadde 191 point i 3Dmark03, mens 5200 points med det nye Hercules Radeon 9800 Pro 128MB kortet.

Så da blir det morro.

Lenke til kommentar
et.rc-land.no er kongeserveren, dah! Har ikke spilt på en stund, men ser at de har skifta over til shrub-mod'en etter den kom ut. Håper det er de samme folka som spiller der fremdeles :) Alltid godt humør og bra teamwork. Så og si aldri TK med overlegg og medics og FO gjør jobben sin.

Btw, spiller under Ephemera hvis dere ser meg :D

spiller bare på et.rc-land.no jeg også, men hva er den SHRUB-MODEN?

Lenke til kommentar

Btw, spiller under Ephemera hvis dere ser meg  :D

spiller bare på et.rc-land.no jeg også, men hva er den SHRUB-MODEN?

Du finner en del informasjon om Shrub's mod hvis du leter litt i Splash Damage sitt forum :)

www.splashdamage.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...