simmy Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 det meste dere har fått i xp på wolfenstein enemy territory? Lenke til kommentar
xp 2200 Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 800 xp men har bare spillt d i ca 2-3 dager :o Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg har fått over 1100 en gang. Lenke til kommentar
simmy Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 hihi, jeg har 1900xp på det meste. Lenke til kommentar
Ulan Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Lurer på hvorfor gamer.no ikke skriver et review av ET jeg, er det bare fordi spillet er gratis? Spillet ligger jo stabilt som nr 2 på http://www.gamespy.com/stats nå... Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 hihi, jeg har 1900xp på det meste. ja lisson. Da har du enten spillt på 12 maps campaigns eller spilt på brett uten tidsfrist. Jeg spiller på 6 maps campaigns og får ca 1100-1200. Jeg har aldri sett noen som har over 1400 (og jeg spiller mye) Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 går det berre ann å spille MP på dette spillet? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 går det berre ann å spille MP på dette spillet? Ja Lenke til kommentar
simmy Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Zlash: fått 1885 i XP på 6map. Har screenshot hvis du ikke tror meg Lenke til kommentar
sun360 Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg har greid, ved flere anledninger, å rekke til ca. 1500 ( 6 map camp.) Har dessverre ikke screenshot ( vet ikke hvordan....) :oops: Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Zlash: fått 1885 i XP på 6map. Har screenshot hvis du ikke tror meg Har spilt med deg og tror deg Er mest fornøyd med 960-ettellerannet på en 3map campaign. Meste jeg har fått er vel rundt 1500. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 hihi, jeg har 1900xp på det meste. ja lisson. Da har du enten spillt på 12 maps campaigns eller spilt på brett uten tidsfrist. Jeg spiller på 6 maps campaigns og får ca 1100-1200. Jeg har aldri sett noen som har over 1400 (og jeg spiller mye) Da spiller du bare på n00b-servere Og jeg har selv spilt sammen med simmy og kan gå god for at han har fått det. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 ET er jo bare kongespillet da! Begynte å spille for ca 1 uke siden, igår lå jeg på ca 1300xp (6 maps). Og nei, jeg spiller ikke som Field Ops og bomber spawn...det er så lite gøy å stå i sikkerhet mens du får masse kills og xp. Yndlingsklassen min er Medic, ingen over, ingen ved siden! (kaller meg Tigergutt forresten :wink: ) Edit: igår var det en ****** som hadde 1600xp... Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 ET er jo bare kongespillet da!Begynte å spille for ca 1 uke siden, igår lå jeg på ca 1300xp (6 maps). Og nei, jeg spiller ikke som Field Ops og bomber spawn...det er så lite gøy å stå i sikkerhet mens du får masse kills og xp. Yndlingsklassen min er Medic, ingen over, ingen ved siden! (kaller meg Tigergutt forresten :wink: ) Edit: igår var det en ****** som hadde 1600xp... Men det er gøy å løpe rundt og fragge MENS du ser resultatet av artilleriet ditt Kult å spille medic også da. Og soldier -og covert ops -og engineer.. sees online tigergutt Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Angående Enemy Territory.. Har jævli fps-loss i ET.. En jeg kjenner var stadig nedig 5fps, men var så heldig å fikk en eller annen til å hjelpe han.. tror han fikk no drivere til hovedkortet sitt og vips så la han i 125 fps konstant. Noen som har hatt samme problem som meg og vet problemet her, evt. hvor jeg kan finne drivere til mitt hovedkort (Abit SA6/SA6R)? På forhånd takk.. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Zlash: fått 1885 i XP på 6map. Har screenshot hvis du ikke tror meg hmmm og hva slags tidsbegrensninger var det. (Før neste map starter) Og ja jeg vil gjerme se det bildet :o. Du må i så tilfelle hvert medic, eller field ops?? Foresten så spiller jeg mest på LUDO og Kinserver, hvilken server spiller dere på? Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Angående Enemy Territory.. Har jævli fps-loss i ET.. En jeg kjenner var stadig nedig 5fps, men var så heldig å fikk en eller annen til å hjelpe han.. tror han fikk no drivere til hovedkortet sitt og vips så la han i 125 fps konstant. Noen som har hatt samme problem som meg og vet problemet her, evt. hvor jeg kan finne drivere til mitt hovedkort (Abit SA6/SA6R)? På forhånd takk.. Dette er egentlig litt offtopic, men føler meg bare så utrolig hjelsom SA6 og SA6R er to forskjellige hovedkort. Det ene (SA6R) støtter Raid. Det gjør ikke det andre. Uansett: SA6 finner du her: ftp://ftp.abit.com.tw/pub/download/fae/sah6p7x.exe Jeg fant litt flere typer av SA6R så jeg tør ikke si noe, men du finner drivere til hovedkortene her: http://www.abit.com.tw/abitweb/webjsp/russ...sp?pTYPE=Driver Lenke til kommentar
simmy Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Zlash: fått 1885 i XP på 6map. Har screenshot hvis du ikke tror meg hmmm og hva slags tidsbegrensninger var det. (Før neste map starter) Og ja jeg vil gjerme se det bildet :o. Du må i så tilfelle hvert medic, eller field ops?? Foresten så spiller jeg mest på LUDO og Kinserver, hvilken server spiller dere på? 20 og 30minutters, helt vanlig server, et.rc-land.no eller no tror jeg den heter. jeg var alt, fikk fullt på alle, og ble General, som jeg alltid pleier å gå for. satt ny perss i går " border=0 alt="user posted image" > Lenke til kommentar
capy Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 har bare vært oppe i 745 eller noe. men spillet er digg da. før var jeg engineer, men ble lei etter noen dager, så nå forsøker jeg meg som medic for tyskerene. det er det kuleste multiplayer spillet jeg har spilt! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Har ikke spilt dette, men er det kult og verdt å downloade ? (gratis ikke sant ? ) Ser fet ut og mange som spiller det på lan så skal jeg prøve ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå