Gå til innhold

Har tele 2 abo. Mulig med et telenor/netcom kontantkort sim i tillegg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig. Med mindre telefonen din er operatørlåst, da må den først åpnes.

 

Telenor har en minuttpris på 99 øre til alle mobilnett, ellers 39 øre om du lader for 500 kr (varer i 30 dager). Også inkludert 100 gratis SMS pr måned ut august. 49 kr i etablering, med 50 kr i startsaldo.

 

Netcom har en minuttpris på 1,49 øre, ellers gratis til Netcom-kunder og minuttpris på 99 øre til andre mobilnett om du fyller for 150 kr (varer i 30 dager). 99 kr i etablering med 50 SMS og 50 ringeminutter inkl.

Lenke til kommentar

Kontankortet skal brukes på en telefon nr 2. som ikke er operatørlåst. Simkortets hovedfunksjon vil er å ha tilgang til telefonene uten å måtte rive ut det jeg har i min ordinære mobil.

 

Varer et kontantkort i kun 30 dager? Simkortet vil vel være funksjonelt permanent uansett om jeg kjøper nytt kontantkort eller ikke? Vis ikke blir det nok til at jeg skaffer duo simkort med tele 2 å betaler 20-40 kroner i mnd. for det.

Lenke til kommentar

Det fungerer like bra.

 

Et kontantkort varer evig, med mindre det er inaktivt i 15 mnd i strekk. Men ringerabatten som Telenor og Netcom har ved påfylling varer i 30 dager. Etter dette går du tilbake til ordinær pris (99 øre/min Telenor, 1,49 øre/min Netcom). Saldoen blir selvfølgelig værende.

Endret av Nik0
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Telenor krever i hvert fall at et kontantkort blir påfylt med minimum 25 kr i løpet av 15 mnd. Hvis ikke legges nummeret i karantene og blir lagt i kø for å bli tilbudt andre. Men det er ikke noe stress, skulle det skje er det bare å ringe kundeservice og få det gjennåpnet. Og uansett, fyller man på 0 kr i løpet av 15 måneder er det sjelden det faktisk brukes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...