Gå til innhold

Torrentklienter: Endre navn på nedlastningsmappe til noe annet enn i opprinnelig torrent

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et spørsmål som jeg i utgangspunktet trodde skulle være enkelt å finne svaret på.

Når jeg laster ned filer via BitTorrent (la oss si jeg laster ned torrentfila "The Artist - The Album", som inneholder filene "song1.mp3" og "song2.mp3"), slik at disse åpnes i BitTorrent-klienten får jeg spørsmål om hvor jeg vil lagre det jeg laster ned. Jeg spesiefiserer f.eks. "/Musikk/The Artist/The Album", for det er slik jeg vil ha mappestrukturen min.

Problemet nå er at banen til "song1.mp3" blir "/Musikk/The Artist/The Album/The Artist - The Album/song1.mp3".

Hva kan jeg gjøre for å spesifisere at jeg vil legge filene, altså "song1.mp3" og "song2.mp3" i mappen "The Album" og ikke i mappen som opprettes autimatisk og har samme navn som torrentfila?

Jeg har prøvd uTorrent og Transmission for Mac nå, og har problemet i begge. Da jeg var Windowsbruker med uTorrent var ikke dette noe problem, da jeg kunne spesifisere hele mappestien, og filene mine ble lagt der.

Takker på forhånd for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det enkle svaret er vel at torrent'en er pakket slik fra "avsender".

Det er jeg klar over, men tenkte siden dette er (var) mulig i uTorrent for Windows, så kanskje det kan gjøres også på Mac...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...