Josh! Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hei, jeg har et spørsmål som jeg i utgangspunktet trodde skulle være enkelt å finne svaret på. Når jeg laster ned filer via BitTorrent (la oss si jeg laster ned torrentfila "The Artist - The Album", som inneholder filene "song1.mp3" og "song2.mp3"), slik at disse åpnes i BitTorrent-klienten får jeg spørsmål om hvor jeg vil lagre det jeg laster ned. Jeg spesiefiserer f.eks. "/Musikk/The Artist/The Album", for det er slik jeg vil ha mappestrukturen min. Problemet nå er at banen til "song1.mp3" blir "/Musikk/The Artist/The Album/The Artist - The Album/song1.mp3". Hva kan jeg gjøre for å spesifisere at jeg vil legge filene, altså "song1.mp3" og "song2.mp3" i mappen "The Album" og ikke i mappen som opprettes autimatisk og har samme navn som torrentfila? Jeg har prøvd uTorrent og Transmission for Mac nå, og har problemet i begge. Da jeg var Windowsbruker med uTorrent var ikke dette noe problem, da jeg kunne spesifisere hele mappestien, og filene mine ble lagt der. Takker på forhånd for all hjelp Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Det enkle svaret er vel at torrent'en er pakket slik fra "avsender". Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Det enkle svaret er vel at torrent'en er pakket slik fra "avsender". Det er jeg klar over, men tenkte siden dette er (var) mulig i uTorrent for Windows, så kanskje det kan gjøres også på Mac... Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Du kan eventuelt prøve Deluge http://deluge-torrent.org/ Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 Funker ikke med Deluge heller. Vil tro det bare er Windows-folket som er priviligerte nok til å få slik funksjonalitet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå