Gå til innhold

Her er Roccats nye spillmus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min Kone+ overlevde kanskje et halvt år, min mx518 er over 3 år gammel og funke fortsatt som på første dagen. en g400 er på vei som erstatter til den Kone+ (har flere pcer, flere steder så treng noe flere datamus jeg)

Roccat må skjerpe seg kraftig før at jeg i heletatt skal vudere dem igjen.

Lenke til kommentar

Hadde Kone+ i ca 18mnd før jeg bytta den ut. Var egentlig ganske fornøyd med den. Men etter å ha brukt Corshair tastatur/mus (og komponenter) så må jeg innrømme at jeg er blitt litt frelst for deres produkter. De er så gjennomtenkte og oser kvalitet. Kommer aldri til å gå tilbake på Logitech i hvert fall. Det føles rett og slett billig sammenlignet med Corshair.

Lenke til kommentar

Kjøpte en Kone, noen måneder senere røk musehjulet. Klagde til butikken og fikk en ny, og noen måneder senere røk jaggu den også.

Tviler på at jeg noensinne kommer til å kjøpe et Roccat-produkt, ihvertfall ikke før jeg vet at produktet er ordentlig.

Lenke til kommentar

Kjøpte en Kone, noen måneder senere røk musehjulet. Klagde til butikken og fikk en ny, og noen måneder senere røk jaggu den også.

Tviler på at jeg noensinne kommer til å kjøpe et Roccat-produkt, ihvertfall ikke før jeg vet at produktet er ordentlig.

Samme skjedde med meg. Etter ikke så lang tid, var det egentlig temmelig tilfeldig om musa scrolla null, én, eller to linjer. Klagde og fikk ny, og den er jeg egentlig godt fornøyd med.

Lenke til kommentar

Tok omtrent et halvt år før rullehjulet på min Kone røk. Var egentlig ganske fornøyd med musa. Roccat Valo var derimot noe dritt.

Har kjørt ACE Edge3200 i et snaut år nå. Den aller beste musa jeg har hatt.

Hadde Ace 3200 Egde en god stund også. Gikk over til Mionix Naos 3200/5000 og er enda mer fornøyd.

Lenke til kommentar

Synes det er merkelig at ikke flere følger etter razer angående spill mus.

Mamba 2012 er perfekt i den form at den har akkurat samme ytelsen både trådløst og med kabel.

Jeg har hatt det meste gjennom tiden, alt fra g5, mx518, intelli, sentinel ++

og det er ikke noe forskjell i det heletatt mellom mamba som trådløs og en med kabel.

Så hvorfor ikke tilby trådløs i tillegg til kabel? enten eller? slik som razer, dette vil ikke gi noe veldig stort utslag på prisen heller.

for å ikke glemme at kabelen er det absolutt mest sårbare delen på mus, om man bare trenger å bruke kabel om du går tom for strøm, så minimerer du jo slitasjen på denne betraktelig! Samtidig om denne skulle ryke av så har du mulighet til å enkelt, og billig kjøpe nye kabel, og ikke en hel mus.

om musen ikke er trådløs så ihvertfall en kabel som kan tas av å byttes på en enkel måte, gjerne med microusb, tror en hel del vil bli forbløffet over hvor mange av defekte mus enheter så er det kabelen som har tatt kvelden.

Lenke til kommentar

Har nå hatt en Roccat Kone i godt over et år, og er strålende fornøyd. Jeg må snart utvide med et ekstra sett til TV-tilkoblingen min, og da kan det godt hende at dette blir et kjøp, gitt. Blir spennende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...