xoma Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) jeg har fått meg en microsoft office professional plus 2010 pakke som jeg skal laste ned på pcen min. jeg fikk en link i en mail som jeg har lastet ned, men når jeg skal installere programvaren på pcen får jeg denne meldingen: Installasjonen av pakken mislyktes. jeg har en acer aspire 5738pg fra 2009, men alt av Windows 7 programvare er og oppdatert. noen som kan hjelpe? På forhånd takk:) Endret 15. mai 2012 av xoma Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Requirements: Component Requirement Computer and processor 500-megahertz (MHz) processor or higher; 1 gigahertz (GHz) required for Outlook with Business Contact Manager. Memory 256 megabytes (MB) of RAM or higher; 512 MB recommended for graphics features, Outlook Instant Search, Outlook with Business Contact Manager, Communicator, and certain advanced functionality. Hard disk 3.5 gigabyte (GB) available disk space. Display 1024 × 768 or higher-resolution monitor. Operating system Supports only the 32-bit edition of Office 2010: Windows XP with Service Pack (SP) 3, Windows Server 2003 SP2, MSXML 6.0. Supports both 32-bit or 64-bit editions of Office 2010: Windows Vista with SP1, Windows Server 2008, Windows 7, Terminal Server, Windows on Windows (WOW) (which allows installing 32-bit versions of Office 2010 on 64-bit operating systems, excluding Windows Server 2003 64-bit and Windows XP 64-bit). Does not support any edition of Office 2010: Windows Server 2003 64-bit, Windows XP 64-bit Additional Requirements and product functionality can vary based on the system configuration and operating system. Other Certain inking features require running Windows XP Tablet PC edition, Windows Vista, or Windows 7. Speech recognition functionality requires a close-talk microphone and audio output device. Connectivity to Microsoft Exchange 2000 Server, Exchange Server 2003, Exchange Server 2007, or Exchange Server 2010 is required for certain advanced functionality in Office Outlook 2007. Instant Search requires Windows Desktop Search 3.0. Dynamic Calendars require server connectivity. Graphics hardware acceleration requires a DirectX 9.0c graphics card with 64-MB or higher video memory. Internet Explorer 6, Internet Explorer 7, or Internet Explorer 8, 32-bit browser only. Internet functionality requires Internet access (fees might apply). 512 MB of RAM or higher recommended for Outlook Instant Search. Grammar and contextual spelling in Word 2010 is not turned on unless the computer has 1 GB memory. Silverlight plug-in. See Get started with Microsoft Silverlight (http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkID=169372). Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Sjekk at størrelsen på den nedlastede fila er lik den på nedlastningslinken. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Har prøvd å google problemet men det er så mange problemer relatert til denne pakka, og jeg finner ikke noe spesifikt på den meldingen du har så da ga jeg opp. Lenke til kommentar
xoma Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Sjekk at størrelsen på den nedlastede fila er lik den på nedlastningslinken. 609 mb Lenke til kommentar
xoma Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 fikk til. lastet ned filene i en annen nettleser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå