Luigi85 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) Hei Finnes det noe god litteratur/bøker , hvor man kan lære å seile ? . Jeg vet det finnes visse kurs , men har interesse av å lære meg litt først , ord/uttrykk og teori om det slik jeg får mye igjen for kurset. Har litt tro på å krysse Atlanteren etterhvert hehe Har også interesse av bøker som går på astronomisk navigasjon for en seilbåt med enkle metoder osv Endret 15. mai 2012 av cooooopa Lenke til kommentar
Fizzle Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg vil også lære å seile. Har planer om å bli den nye "Jarle Andhøy", og deretter trekke rå mange damer med mitt stygge og ustelte skjegg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-274603 Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Seiling er MEGA gøy! du må virkelig kunneregne litt på hvor mye vind faktisk kan Tippe en båt over på siden!.. :nei2: Det beste er faktisk å bare begynne! (har du?) Kjøp en billig seilbåt (som det er flere av nå 1-20,000) å prøv deg rett og slett frem! har man en drøm så bare GJØR DET! =) Takk og lov så er det jo nå påbudt med "Båtlappen" så folk i det minste vet hva styrbor og babor er Å den må jo du også ha (Helst uansett båt.. oppblåsbar eller 49 Fot) Hehe =) Litt generell Teknisk og praktisk sans kommer også godt med =) Men erfaring gjør mester ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå