jallamamba Skrevet 17. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2012 Blir bare mer og mer usikker ang. RAM. På Asus sine sider er det en PDF-fil som har en liste over RAM som går, men her er det ingenting som sier 32GB, og om jeg ser etter 16GB, så er det kun 4x4GB... Har vært på Corsair sine sider og, men blir ikke helt klok der heller. Slik som jeg leser disse 2 listene, så er det ikke mer enn 16GB jeg kan ha?! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 (endret) Mye feilinformasjon her nå... Tror du skal ta forslagene til disse sub 100 posts folka med en klype salt. Ser veldig bra ut det der, men vis du skal gå før en CPU kjøler må du kanskje bytte minnebrikkene til "Low profile" minnebrikker. ang den kjøleren, ja den treffer minnebrikkene. Men viss TS setter vifta på andre siden så skal det gå fint. Eller så må TS bytte til minnebrikker uten kjøleelement eller med lave kjøleelementer på seg Her har du ram som passer med asus p8z77-v deluxe: http://www.dustinhom...hProvider_dacsa Men disse vil treffe en eventuel cpu-kjøler. Ville også slengt på en cpukjøler og byttet ram til lavprofil. Dominator er stort sett bare dyr og i veien for noen luftkjølere. Not entirely true. Endret 17. mai 2012 av MDCCLXXVI 1 Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 17. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2012 O'dæven, den der var svær, og den var skikkelig intim med RAMen Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 For å si det sånn, 550D, P8Z77-V Deluxe, 3770K, 32GB dominator ram og 520 intel disk er et meget, meget godt kjøp! Eneste jeg kanskje ville vurdert om jeg var deg, var behov for 240 kontra 120GB på SSD-en. Ligner faktisk litt på mitt oppsett som du kan se i signaturen min. 1 Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 17. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2012 Den tråden din med PC-oppsett har jeg faktisk sett før Den er nice! Tror det var når jeg leste om det Corsair kabinettet. Etter mye googling uten noe spesielle resultat, så tror jeg bare jeg prøver meg med den Corsair RAMen og ser om det funker. Har faktisk aldri sett på kompatibilitetslister før jeg har handlet RAM, men jeg har sjekket etterpå, og skjelden funnet RAMen jeg har kjøpt. Men har aldri kjøpt RAM som ikke ville virke. Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 17. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2012 Skal handle fra MPX i morgen, om ikke noen kommer med noen invendinger som gjør at jeg nøler... Får nok litt stryk av dama, hele pakka kommer på 9276,- inkl porto. Da tok jeg med den kjøleren som ble nevnt her (Cooler Master Hyper 212 Evo) og en boks med frisk luft Jeg vil takke alle som har svart i denne tråden, kjempeflott å få slik hjelp Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Not entirely true. Steike meg, det visste jeg ikke med de rambrikkene der men kult da Lenke til kommentar
SkipO Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Not entirely true. Steike meg, det visste jeg ikke med de rambrikkene der men kult da Da lærte man nåkka nytt i dag også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå