Gå til innhold

Hva skjedde med Dj_offset?

Anbefalte innlegg

Siden jeg ikke finner noen annen kategori å putte denne posten i så legger jeg den her. Det gjelder jo en tidligere aktiv bruker av Linux forumet.

Jeg har ikke vært på forumet på lenge nå. Plutselig oppdaget jeg at Dj_Offset har slettet alle postene sine og trukket seg tilbake. Virker som han ble ganske forbannet på HW.no nettverket av en grunn... hva har skjedd, hva gikk jeg glipp av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden jeg ikke finner noen annen kategori å putte denne posten i så legger jeg den her. Det gjelder jo en tidligere aktiv bruker av Linux forumet.

Jeg har ikke vært på forumet på lenge nå. Plutselig oppdaget jeg at Dj_Offset har slettet alle postene sine og trukket seg tilbake. Virker som han ble ganske forbannet på HW.no nettverket av en grunn... hva har skjedd, hva gikk jeg glipp av?

Jøss, han har faktisk sletta postene sine (dvs. de er der, men det står bare "sensur"). Se Dj_Offset har forlatt oss-tråden hvis du ikke har sett den.

Man skulle jo tro man bare dro (hvis man fant ut at man ønsket det), og ikke eliminerte alle "spor," og deretter dro :o

Edit: Jøss, ganske psycho egentlig, han har manuelt gått igjennom alle 887 postene sine (!) og sletta dem. Han begynte helt tilbake til 22. Juli, og de siste viser 2. august. Bare søk på bruker Dj_Offset og se på "sist endret" datoen på postene på første og siste side.

Ja, hva kan få en person til å ville gjøre noe sånt? Det ser unektelig ut som en slags "protest," som foreslått.

Lenke til kommentar

Jøss, han har faktisk sletta postene sine (dvs. de er der, men det står bare "sensur"). Se Dj_Offset har forlatt oss-tråden hvis du ikke har sett den.

Man skulle jo tro man bare dro (hvis man fant ut at man ønsket det), og ikke eliminerte alle "spor," og deretter dro :o

Han likte ikke flyttingen av forumet vårt + at han var lei, forumet tar MYE TID! :(

Lenke til kommentar

Edit: Jøss, ganske psycho egentlig, han har manuelt gått igjennom alle 887 postene sine (!) og sletta dem. Han begynte helt tilbake til 22. Juli, og de siste viser 2. august. Bare søk på bruker Dj_Offset og se på "sist endret" datoen på postene på første og siste side.

Eller bare ganske enkelt genial? Han skrev et script som gjorde det for ham ;).

Skal dere ha kontakt med ham blir dere nok nødt til å idle på #hw.no/linux @ EFnet til han blir aktiv.

Lenke til kommentar

Skal dere ha kontakt med ham blir dere nok nødt til å idle på #hw.no/linux @ EFnet til han blir aktiv.

:lol: Såklart, burde tenkt meg om. En fyr som han ville selvfølgelig ikke gjort noe sånt manuelt 8)

Lenke til kommentar

:lol: Såklart, burde tenkt meg om. En fyr som han ville selvfølgelig ikke gjort noe sånt manuelt 8)

og det er slike mennesker vi gjerne skulle ha beholdt på dette forumet.... trist at han dro..... :cry:

Lenke til kommentar
Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig quoting, samt dårlig bruk av emnefeltet, blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer.  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...