Gå til innhold

Mulig å bruke T610 som remotecontrol?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hent ned og installer Pc Control 3.5.1 fra christersson.org. Deretter starter du opp programmet, velger hvilken virtuell COM-port du skal bruke (nummer 3 er den mest vanlige). Så aktiverer du blåtann på T610en din (går ut ifra at du allerede har pairet T610en mot PCen din) og trykker "Connect" i Pc Control. Når du går inn på Connectivity->Accessories, vil du ha et valg ved navn Pc Control oppe. Fra dette valget kan du styre musepekeren (kun vertikalt+horisontalt uten knappemulighet) samt styre Winamp og andre programmer. Husk å definere path'en til disse i oppsettet til Pc Control.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hent ned og installer Pc Control 3.5.1 fra christersson.org. Deretter starter du opp programmet, velger hvilken virtuell COM-port du skal bruke (nummer 3 er den mest vanlige). Så aktiverer du blåtann på T610en din (går ut ifra at du allerede har pairet T610en mot PCen din) og trykker "Connect" i Pc Control. Når du går inn på Connectivity->Accessories, vil du ha et valg ved navn Pc Control oppe. Fra dette valget kan du styre musepekeren (kun vertikalt+horisontalt uten knappemulighet) samt styre Winamp og andre programmer. Husk å definere path'en til disse i oppsettet til Pc Control.

Du har mulighet til i alle fall venstre museknapp (velg-knappen). Å styre volumet i winamp har jeg ikke fått til, noen som har peiling på hvordan man får til det ?

Lenke til kommentar

Du har mulighet til i alle fall bruke venstre museknapp (velg-knappen). Å styre volumet i winamp har jeg ikke fått til, noen som har peiling på hvordan man får til det ?

Lenke til kommentar

Hei! er det noen som kunnet gitt meg noen tips.. Har installert Pc Control, og fått connected.. men her slutter morroa da.. hva er det jeg ikke har gjort rett, eller glemt å gjøre.. må vel gå inn på noe på mobilen også vel, for å styre eks winamp.. Ja, er litt lost akkuratt nå.. :oops: Takker for alle tips..

Lenke til kommentar
meny,kommunikasjon,tilbehør å der står pccontrol  :)

Takker.. men fant det ut :) men nå får ikke til å styre lyden på winamp.. bruker eg + og - knappen på siden av mobilen, blar eg bare i winamp listen, trykker eg * og # sjer det ingenting.. hmm..

Edit: Får heller ikke den 'move mouse' til å fungere.. kommer bare 'Windows' på display.. noe tips? :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...