Dr_bamsemoms Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Lurte på om det var mulig å bruke SE T610'n som remote conrol til å styre for eks winamp? Noen som Har peil? å i så fall hvordan gjøre det. [/b] Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Hent ned og installer Pc Control 3.5.1 fra christersson.org. Deretter starter du opp programmet, velger hvilken virtuell COM-port du skal bruke (nummer 3 er den mest vanlige). Så aktiverer du blåtann på T610en din (går ut ifra at du allerede har pairet T610en mot PCen din) og trykker "Connect" i Pc Control. Når du går inn på Connectivity->Accessories, vil du ha et valg ved navn Pc Control oppe. Fra dette valget kan du styre musepekeren (kun vertikalt+horisontalt uten knappemulighet) samt styre Winamp og andre programmer. Husk å definere path'en til disse i oppsettet til Pc Control. Lenke til kommentar
Dr_bamsemoms Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 okidoki skå prøva på det i morra, litt for trøtte i tryne t å begi meg ut på det i quell. takke for et raskt svar Lenke til kommentar
Dr_bamsemoms Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 finaly fått den hekkans BT dingsebommsen te å virke men nå får eg ikkje t å skru opp volumet på winamp når eg starte programmet så skrur den volumet heilt ned av seg sjøl arg :x någen så har et lite tips triks? takke for alle gode råd og tips Lenke til kommentar
Veggen! Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 remote for TV da med 610? Er det mulig. Hadde vært stilig! Lenke til kommentar
Lef Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Hent ned og installer Pc Control 3.5.1 fra christersson.org. Deretter starter du opp programmet, velger hvilken virtuell COM-port du skal bruke (nummer 3 er den mest vanlige). Så aktiverer du blåtann på T610en din (går ut ifra at du allerede har pairet T610en mot PCen din) og trykker "Connect" i Pc Control. Når du går inn på Connectivity->Accessories, vil du ha et valg ved navn Pc Control oppe. Fra dette valget kan du styre musepekeren (kun vertikalt+horisontalt uten knappemulighet) samt styre Winamp og andre programmer. Husk å definere path'en til disse i oppsettet til Pc Control. Du har mulighet til i alle fall venstre museknapp (velg-knappen). Å styre volumet i winamp har jeg ikke fått til, noen som har peiling på hvordan man får til det ? Lenke til kommentar
Lef Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Hent ned og installer Pc Control 3.5.1 fra christersson.org. Deretter starter du opp programmet, velger hvilken virtuell COM-port du skal bruke (nummer 3 er den mest vanlige). Så aktiverer du blåtann på T610en din (går ut ifra at du allerede har pairet T610en mot PCen din) og trykker "Connect" i Pc Control. Når du går inn på Connectivity->Accessories, vil du ha et valg ved navn Pc Control oppe. Fra dette valget kan du styre musepekeren (kun vertikalt+horisontalt uten knappemulighet) samt styre Winamp og andre programmer. Husk å definere path'en til disse i oppsettet til Pc Control. Du har mulighet til i alle fall bruke venstre museknapp (velg-knappen). Å styre volumet i winamp har jeg ikke fått til, noen som har peiling på hvordan man får til det ? Lenke til kommentar
Millionas Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 styre volum med å bruke + - knappen på siden av tlf..trykker du på * eller # får du opp en meny på pc skjermen om hva du kan gjøre.. Lenke til kommentar
Lef Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Takk, det skal prøves ut :-) Lenke til kommentar
FiDo_ Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Hei! er det noen som kunnet gitt meg noen tips.. Har installert Pc Control, og fått connected.. men her slutter morroa da.. hva er det jeg ikke har gjort rett, eller glemt å gjøre.. må vel gå inn på noe på mobilen også vel, for å styre eks winamp.. Ja, er litt lost akkuratt nå.. :oops: Takker for alle tips.. Lenke til kommentar
Millionas Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 meny,kommunikasjon,tilbehør å der står pccontrol Lenke til kommentar
FiDo_ Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 meny,kommunikasjon,tilbehør å der står pccontrol Takker.. men fant det ut men nå får ikke til å styre lyden på winamp.. bruker eg + og - knappen på siden av mobilen, blar eg bare i winamp listen, trykker eg * og # sjer det ingenting.. hmm.. Edit: Får heller ikke den 'move mouse' til å fungere.. kommer bare 'Windows' på display.. noe tips? :-? Lenke til kommentar
FiDo_ Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Fikk det til å funke nå.. Lenke til kommentar
Ze0s Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 noen som vet om noen video programmer som funker med pccontrol? litt greit å bruke mobben som fjernkontroll hvis man har kobla pcen til tven og ser på film.. Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Får ikke til det med å styre lyden jeg. Hjelp Lenke til kommentar
FiDo_ Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Får ikke til det med å styre lyden jeg. Hjelp Gå inn i 'Move Mouse' og velg 'Winamp' da kan du styre lyden ved å trykke på volumknappene på moben.. Trykker du på * får du opp meny som viser full oversikt.. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Er det mulig å bruke ir'en til å styre tv'en? og andre ting som bruker fjernkontrollere? mao, er det mulig å bruke ir gjennom javaen? for hvis det er det, så skal det vel ikke være så vanskelig å styre tv'en osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå