Gå til innhold

Sanger som gir sexlyst?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Google/youtube?

Mariah Carey har mange bra sanger btw :wee:

Navnet ditt høres ut som du vet litt :) kosepuuuus

Edit: dobbelquote

Barry White er vel "The Man"

Evt. Flight of the concords

Takk:)

Endret av Elvis Plesly
Lenke til kommentar

Øhm... TS, hunnkjønn (eller hannkjønn om det er din preferanse) er ikke et utall kopier av en orginal. Altså er det individuelle variasjoner hos hver enkelt, og en standard finnes dermed ikke. Hva jeg forsøker å si er at forskjellige mennesker liker forskjellige ting, og dermed tenner på forskjellige ting. Så spørsmålet ditt har ikke et riktig svar, med mindre en av de som svarer i tråden er det mennesket du har i tankene.

-Deluze

Lenke til kommentar

Øhm... TS, hunnkjønn (eller hannkjønn om det er din preferanse) er ikke et utall kopier av en orginal. Altså er det individuelle variasjoner hos hver enkelt, og en standard finnes dermed ikke. Hva jeg forsøker å si er at forskjellige mennesker liker forskjellige ting, og dermed tenner på forskjellige ting. Så spørsmålet ditt har ikke et riktig svar, med mindre en av de som svarer i tråden er det mennesket du har i tankene.

-Deluze

Så klart, men poenget er å få tips så tar jeg det jeg liker.

Lenke til kommentar

Men er ikke poenget at det er partneren som skal like det? :hmm:

-Deluze

Flrst og fremst så vet eg hennes stil. Og eilig musikk er ingen av våres. Men dette er i et annet tilfelle (seksualitet), så ja.

Ellers så gidder ikke jeg of høre på masse dritt, så må være helt ok for meg og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...