Kai Stone Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) Hei, tipper det er flere enn meg som kom opp i dette, så jeg tenkte å lage en post her =) Hvordan forbereder folk seg? Jeg har atm laget en registrering og innlogging i silverlight, og skal lage noe senere i dag =) Edit siden Jeg var uklar i titelen; IT2! =3 Endret 15. mai 2012 av Kai Stone 1 Lenke til kommentar
frknondal Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Rett og slett legge meg ned og dør 1 Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Snakker vi om IT1 eller IT2 her ? (Jeg kom opp i IT2) Lenke til kommentar
WhoDaFuck? Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 IT2 her også. på skolen vår bruker vi AS3 (Flash). regner med at flere gjør det også? Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Vi bruker hvertfall AS3 og Flash ja Lenke til kommentar
Kai Stone Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Tror min skole er en av de få som bruker silverlight =) Det er herlig å jobbe i, men syn når andre ikke bruker det... Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Det er det nok , uheldigvis for deg pleier eksamen å være for mye lagt opp til de med AS3 og flash, når det i pinsippet skal kunne gå med programmer som C++ og Silverlight. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 IT2 her også. Tror det kommer til å gå fint, bare ikke det blir mye dokumentering av arbeidet. Lenke til kommentar
EngineeringStudent Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 (endret) Kom opp Endret 18. mai 2012 av FutureTalkshowHost Lenke til kommentar
WhoDaFuck? Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 er det noen som har øvd på noe spesielt? Lenke til kommentar
drammenserr Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Jeg kom også opp i IT2. Flere som har lyst til å dø? Men ja, hvordan forbereder folk seg til dette her..? Lenke til kommentar
drammenserr Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Og, er det noen her som vet om noen sider eller youtube-linker som forteller godt og grunnleggende om løkker, arrays, flash osv? Som for eksempel når de ulike tingene skal bli brukt og i hvilken sammenheng? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Og, er det noen her som vet om noen sider eller youtube-linker som forteller godt og grunnleggende om løkker, arrays, flash osv? Som for eksempel når de ulike tingene skal bli brukt og i hvilken sammenheng? Går ut ifra at det skulle være nok å lese boken. Det meste står der, og det er ganske forklarende. Lenke til kommentar
drammenserr Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Og, er det noen her som vet om noen sider eller youtube-linker som forteller godt og grunnleggende om løkker, arrays, flash osv? Som for eksempel når de ulike tingene skal bli brukt og i hvilken sammenheng? Går ut ifra at det skulle være nok å lese boken. Det meste står der, og det er ganske forklarende. Joda. Har lest boken og forstår det som står sånn halvveis.. Men greier ikke å sette det inn i en sammenheng om jeg får en tekstoppgave.. Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Jeg må lære meg å dokumentere bedre (Ofte siste oppgaven på eksamen). Har hørt at det står litt i boken om dette, noen andre plasser som kan være lærerike? Hadde fått 5+ på sist heldagsprøve hadde jeg bare dokumentert litt.... xD (Faen) Endret 20. mai 2012 av Slaps'ærn Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Hvis noen har en lærer som har LITT kompetanse, og kan hjelpe med en eksempeldokumentasjon hadde det vært flott om noen hadde lastet den opp her (eller noe). Virker som dokumentasjonsdelen ikke bare er et potensielt problem for meg. 1 Lenke til kommentar
loni Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Kom selv opp i IT2 Da går det i AS3 og flash, fun tiems! Har fått beskjed av læreren om å fokusere på eksamen Vår/Høst 2011; det meste går i todimensjonale tabeller, kombobokser og radioknapper. Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Har noen noen eksempler på todimensjonale tabeller? Jo flere jo bedre, gjerne guider også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå