fluff Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hei alle sammen. Hadde håpet dere kunne hjelpe meg litt med skolearbeid. Jeg studerer til en Mastergrad i Industridesign i Oslo. I den sammenheng jobber vi med et prosjekt der vi skal produsere nye bord "buzzere". Med det mener jeg sånne trådløse duppeditter du får på spisesteder der du bestiller mat ved disken. Du tar med deg duppeditten bort til bordet og venter til den gir signal. Det betyr at maten din er klar og du kan hente den. De brukes ofte på litt finere cafélignende steder etter min erfaring. Vi er helt i skissestadiet, da vi kom på at dette var noe som interesserte oss for kun et par timer siden. Det vi i første omgang lurer på er hvor du har sett disse i bruk? Del gjerne også dine tanker rundt disse små dingsene. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 I og for seg en god idé, men jeg har aldri sett dem i bruk. Kanskje jeg går på for fine steder.. Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Har sett de i bruk på kina-restauranten i kjelleren på Oslo City. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Pizzaplass på storbysenteret i strømstad. Ser ikke helt hva det er å vidreutvikle på dem som kan være revolusjonerende nok, de har jo en helt enkel funksjon, og blir uansett ikke brukt stort. Endret 23. mai 2012 av multisync Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Slike er vanlig på vei-kroer. Kjører du E-6 mellom Oslo og Trondheim så finner du de sikkert på flere steder, jeg er ihvertfall sikker på at de har det på vei-kroen like før innkjøringen til Lillehammer. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Mener å huske at jeg har fått sånn på flyplassen i Trondheim også, på den restauranten som ligger rett etter sikkerhetskontrollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå