BuffyAnneSummers Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Det gjør jævla vondt, men det kommer seg når du kommer over kneika. Hvis hårene er veldig lange så vil jeg anbefale deg å ''trimme'' med trimmeren først, eller eventuelt shave for så å la det gro bitte litt. Ikke langt, epilatoren tar bitte små hår som voksing ikke kan. Ta en vaaaarm laaaang dusj/bad, ett glass vin eller en shot eller noe sånt, og så prøver du. Jeg lover at det BLIR BEDRE hvis du holder deg til det! Jeg epilerer under armene, og syns alltid at det er sååååååååååååå fælt når jeg begynner, for det gjør jo vondt og slikt, men når jeg er halvveis ferdig så merker jeg at huden er blitt nummen, og jeg merker ingenting omtrent. Når jeg er ferdig så sitter jeg der og lurer på hvorfor jeg var en så feig bitch når jeg begynte, for resultatet er smooooth og langvarig! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Pinte meg gjennom den ene skulderen! Skulle nok klart mer om jeg ville nå! MEN! Den river jo ikke opp hårrøttene!?! Jeg ser det er små ultrakorte stubber igjen. Som stikker når jeg drar håndflaten i mot dem. Det blir jo glattere når jeg shaver meg :\ Og også nå, med epilatoren, får jeg mange røde prikker/kviser... #girsnartopp Anonym poster: 45453c4bdcb024b6eb4f29079e7a8998 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Jo det gjør den. Hvis det er noe igjen så har du ikke gjort det 'grundig' nok. Min epilator, som er akkurat den jeg linket til, tar mine fa dager gamle bitte små, ultra tynne og lyse hårstrå under armene, så den skal nok ta dine også. Jeg blir alltid helt glatt. Husk at du skal rulle den over huden, IKKE presse ned som når du shaver. Strekk huden og la epilatoren ''rulle'', og i alle forskjellige retninger. Jeg pleier å snu epilatoren etter å ha tatt over hårene under armene først, og går over med epilatoren igjen, får ALLTID tak i enda flere hår! Gjør du det forresten når du står i dusjen? Jeg vet ikke om jeg bare er rar, men jeg går på en måte ''ut'' av dusjstrålen når jeg skal epilere under armene. Trenger ikke være tørr, men syns at det fungerer bedre uten at vannet renner over hele tiden. Noe jeg også gjør når jeg epilerer er at jeg tar alt av sånne ''hoder'' til jeg bare sitter igjen med raden av pinsetter. Dette anbefales ikke av produsenten, men jeg syns det er MYE enklere å få epilert da! Går mye fortere også. Disse nuppene (det er ikke kviser) oppstår også ofte når man barberer eller vokser. Det finnes flere forskjellige måter å få dem til å forsvinne fortere. En av dem er 'unirens' fra kondomeriet. Har også hørt at å gå over hvor du har shavet, epilert, eller vokser med en deoderant også skal hjelpe! Så prøv deg frem! Alle er forskjellig, og huden din er også forskjellig fra sted til sted. Jeg får aldri røde prikker når jeg epilerer under armene, men sinnsykt mange på leggene! Disse forsvinner av seg selv på noen få dager. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Ikke gi opp! Shaving kan være ett mindre smertefult alternativt, men det klør som bare faen når det gror ut igjen og gror ut mørkere og stivere (det gjør faktisk det, ikke vet jeg helt hvorfor, men det gjør det!). Etter å ha shavet under armene i mange år er jeg skikkelig glad for at jeg har gått til skrittet å epilere. Kan gå flere dager uten at jeg rett og slett trenger å epilere, rett og slett fordi de små hårene som kommer sakte frem er så lyse at de er praktisk talt usynlige! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Ja, du har nok rett Jeg gir nok litt for lett opp. Men det gjør jo så voooondt! Skal prøve å ta en økt i morgen, eller en annen dag Kjøpte den du linket til, så jeg får prøve slik du sier. Takk for hjelpen! Anonym poster: 45453c4bdcb024b6eb4f29079e7a8998 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Hvilken modell var det du kjøpte?? Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Blir ikke så mye rester med en propanbrenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå