Gayatri-mantra Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Heisann! Har funnet en nettbutikk som selger snus. Den virker grei nok, men jeg er veldig forsiktig før jeg tar i bruk en bettbutikk. http://snus24.no/ Det er nettbutikken, og jeg lurer på om det er noen her på forumet som har erfaring med den? Er den noe å satse på? Lenke til kommentar
ChrisR Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) Hei! Snus24.no er seriøse. Har handlet med de. Så det er ikke noe å stusse på! Link til facebook: http://www.facebook.com/#!/Snus24 Endret 15. mai 2012 av ChrisR Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Ah, herlig Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Aner ingenting om siden, men registrerer at de ikke har favicon, altså url icon. Jeg pleier å stille meg kritisk til slike sider, og det er for meg et tegn på useriøsitet. Skeptisk skeptisk. Lenke til kommentar
ChrisR Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Aner ingenting om siden, men registrerer at de ikke har favicon, altså url icon. Jeg pleier å stille meg kritisk til slike sider, og det er for meg et tegn på useriøsitet. Skeptisk skeptisk. Jeg har bestilt derifra, fått varene. Useriøs er de ikke! Kjenne flere som har bestilt derifra Lenke til kommentar
Kexmonster Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Måtte du sende inn fødsesattest/legitimasjon for å bekrefte alder? Lenke til kommentar
ChrisR Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Måtte du sende inn fødsesattest/legitimasjon for å bekrefte alder? Regner med at de ikke finner deg på skattelisten eller noe, for å sjekke alderen. Siden det er strengt å selge snus til mindreårige, må man nesten sjekke det opp. Så med legitimasjon bekrefte du det egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå