oussie Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Hei!! noen som kan hjelpe meg, når jeg spiller spill på denne pcen så låser den seg helt etter 1 - 2 minutt etter at jeg har kommet igang med spillet. håper at det er noen her som kan hjelpe meg........ Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 ja du må fikse duppeditten som sitter nede til venstre og så sjekke at drivern er korrekt.. (Desverre er dette alt jeg kan si på grunnlag av den informasjon du gav) Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Beklager, men for at vi skal kunne hjelpe deg må vi nok vite litt mer om hvilken maskin du har, hvilke(t) spill vi snakker om og hvilken kjøling du har. Men sånn småting du kan sjekke: -Nedlast den nyeste grafikkort driveren til grafikkortet ditt. Har du et Geforce kort går du hit . -Har du et Radeon kort går du hitover. Nedlast den nyeste patchen til spillet ditt. Eventuelt reinstaller spillet. Dette er da hvis problemet bare skjer i et enkelt spill. Skjer det i alle spill så har du: A) Varmeproblemer B) Driverproblemer C) Virus,ormer eller annet fandenskap Gi oss litt mer å gå på så ordner det seg sikkert. Mvh, Bamsefar Lenke til kommentar
agalate Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Generelt kan man kanskje si at det alltid lønner seg å - bruke siste utgave av DirectX - sørge for at du har siste og mest oppdaterte versjon av skjermkortdrivere installert - bruke originalvare (ikke piratkopiert software eller spill) Har du skikkelig uflaks kan det være en bug i spillet som gjør at det krasjer hos akkurat deg på grunn av hardware-kombinasjon, i så fall er sikkert produsenten interessert i å vite om det og å hjelpe deg. Anthony Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå