Redaksjonen. Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Forsvinner fra i-dingsene i juni, tror eksperter Apple kan droppe Google Maps Lenke til kommentar
Vgst Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 vil ikke dette trekke fryktelig med strøm og bruke mye data? med 3g nettet vil vel det bli hakkete/lang tid å laste? blir spennende å se uansett:D Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Du vil fortsatt få vanlige kart så da er det bare å droppe å bruke disse "fancy" kartene om du ikke har wifi tilgjengelig eller ubegrenset datatrafikk. Selv savner jeg street view i iOS! Lenke til kommentar
Shumatsu Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Selv savner jeg street view i iOS! hæ? det har da vært tilgjengelig i kart-appen i årevis Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 På en måte skjønner jeg ikke helt poenget med å stå for alle tjenester selv, men det er neppe negativt med litt konkurranse for Google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg