Ljóseind Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Aha, takk for svar. Dette skal bli spennende. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 å de blir publisert når ? Vi har fått beskjed om kl. 10 på mandag. 1 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 å de blir publisert når ? Vi har fått beskjed om kl. 10 på mandag. Men skolen er visst flink til å feilinformere. FIkk karakterene nå, 6 i R2. 1 Lenke til kommentar
VSPZ Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 hehe, 6 på mg og Hjalp litt isje så møye på humøret at eg fekk 3 på bokmålen då, FML -.- Lenke til kommentar
Flatlus Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Faen, det høres ut som alle her får 6. Blir skuffa om jeg bare får 5 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Opplevde oppgavene som alt for mange i forhold til tiden jeg hadde til rådighet, og gjorde noen hysterisk teite feil langt under selv mitt nivå. Derfor er 4 i grunn ganske greit, og det jeg håpet på... Lenke til kommentar
Mysterio19 Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Faen, det høres ut som alle her får 6. Blir skuffa om jeg bare får 5 Regner med det er de som får 6 som føler behovet for å poste. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Den eneste karakteren som ligger ute for min del er muntlig eksamen. Hvordan har dere fått r2-karakteren? Lenke til kommentar
Mysterio19 Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Står inne på SkoleArena. Ettersom fellessensuren var i går regner jeg med at skolen din bare er litt trege på å skrive de inn, slik at det muligens drøyer til over helgen. Lenke til kommentar
hoyre Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Ble femmer her, noe jeg ikke forstår. Fikk til alle oppgavene(har sjekket svarene med nebu sine), men jeg har ikke hatt med de tingene som var nevnt i forhåndssensuren. Hadde ikke med: -3b)En fullgod besvarelse bør ha med fortegnslinje for å vise at det er fortegnskifte for de deriverte -4c)Alle datoer fra 14. - 16. gir full uttelling, men de må ha riktig måned. -4d)30. juni og 1. juli gir full uttelling Dette kan da ikke være nok for å miste sekseren? Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Ble femmer her, noe jeg ikke forstår. Fikk til alle oppgavene(har sjekket svarene med nebu sine), men jeg har ikke hatt med de tingene som var nevnt i forhåndssensuren. Hadde ikke med: -3b)En fullgod besvarelse bør ha med fortegnslinje for å vise at det er fortegnskifte for de deriverte -4c)Alle datoer fra 14. - 16. gir full uttelling, men de må ha riktig måned. -4d)30. juni og 1. juli gir full uttelling Dette kan da ikke være nok for å miste sekseren? Jeg klarte ikke induksjonbeviset, og hadde noen slurvefeil på siste oppgave(fikk feil koordinat på D, og dermed feil på sirkellikningen(regnet også ut radien istedenfor å se at det var avstanden mellom D og E delt på 2), og fikk likevel 6. Dette var jævlig sjokkerende, tror jeg har hatt en meget snill sensor. Lenke til kommentar
hoyre Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Merkelig da det høres ut som om jeg ikke har mer feil. Jeg var også bevisst på å forklare ulike beregninger, så kan heller ikke være det jeg trekkes for. Hadde vært så mye greiere om jeg hadde svart feil på noe. Utrolig irriterende å sitte med en femmer uten å skjønne hva jeg har blitt trukket for.... Lenke til kommentar
VSPZ Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Merkelig da det høres ut som om jeg ikke har mer feil. Jeg var også bevisst på å forklare ulike beregninger, så kan heller ikke være det jeg trekkes for. Hadde vært så mye greiere om jeg hadde svart feil på noe. Utrolig irriterende å sitte med en femmer uten å skjønne hva jeg har blitt trukket for.... Bare til å levere en klage. Enten setter de deg opp eller at du blir værende på den karakteren du har fått (eller i noen uheldige tilfeller ned), samt du får ein forklaring på hvorfor du fikk den karakteren du fikk Verdt et forsøk Lenke til kommentar
VSPZ Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Ble femmer her, noe jeg ikke forstår. Fikk til alle oppgavene(har sjekket svarene med nebu sine), men jeg har ikke hatt med de tingene som var nevnt i forhåndssensuren. Hadde ikke med: -3b)En fullgod besvarelse bør ha med fortegnslinje for å vise at det er fortegnskifte for de deriverte -4c)Alle datoer fra 14. - 16. gir full uttelling, men de må ha riktig måned. -4d)30. juni og 1. juli gir full uttelling Dette kan da ikke være nok for å miste sekseren? Tror jeg og hadde akkurat de samme feilene (er ikke helt sikker), men fikk vist nok sekseren. Send inn klage, de kan jo liksom ikke sette deg ned til 4 Lenke til kommentar
hoyre Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Ja, tenker å sende inn en klage. Går nok aldri ned, da jeg har sammenlignet med fasiten, og jeg kan som sagt ikke finne noen feil utover de ovennevnte. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Tja, nå må dere huske på at som det står i sensorveiledningen så skal sekseren være tildelt elever med framifrå kompetanse i faget. Altså elever som viser ferdigheter utover det som kan forventes av en gjennomsnittlig R2 elev. Ligger man på grensen, og ikke viser at en har noe spesiel kompetanse i faget så skal man strengt talt ikke ha toppkarakter. At en sensor bedømmer besvarelsen som helhet og ikke går etter poengene syntes jeg er bra. En sensor skal tross alt rpøve å dømme hvilke ferdigheter og hvilken kompetanse du har, ikke om du har 55 eller 54 poeng... (Og poenggrensene er veilende) mine to cent. Men bare klag =) 1 Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Fikk noe uforventet 6. Del 1 var nok plettfri og ført i henhold til sensorveiledningen, men hadde noe smårusk på oppgave 4 (skrev septemeber i stedet for oktober), noe smårusk på oppgave 7 og fikk feil t-verdi i oppgave(dog på grunn av en latterlig regnefeil), noe som førte til feil sirkelligning. Veldig fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå