thermos Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Helvette, oppdaget nettopp at jeg har eksamen i morgen! Var sikker på det var på onsdag jeg. 1 Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Var sikker på det var onsdag jeg også helt går kveld. Har ikke fått lest så mye som jeg hadde tenkt til. Kan ikke si jeg er særlig motivert til eksamen. Lenke til kommentar
Saune Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Nå er tiden inne, la os eie eksamen! Chill, I got this. Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 see ya on the other side! Lykke til! Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Fy faen del 2 var jævlig.... Der røyk faen meg 4ern.... Lenke til kommentar
Snøfrisk Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Fleire enn meg som fikk hakket dårlig tid? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Fleire enn meg som fikk hakket dårlig tid? Nei, men jeg brukte 45 min på del 1 og begynte rett på del 2, så hadde mye ekstra tid. Hvis jeg hadde brukt to timer på del 1 hadde jeg aldri rukket alt. Gikk for øvrig ganske bra, forhåpentligvis 6. Endret 4. juni 2012 av Henrik B Lenke til kommentar
fjellis Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Fleire enn meg som fikk hakket dårlig tid? Ja! Ser mørkt ut for ein 4'ar Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Fuck, del to var helt på styr. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Laster noen opp eks ? =) Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Laster noen opp eks ? =) Vi måtte levere den inn av en eller annen grunn. Men Udir legger den vel ut snart. Endret 4. juni 2012 av Henrik B Lenke til kommentar
Snøfrisk Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Fleire enn meg som fikk hakket dårlig tid? Nei, men jeg brukte 45 min på del 1 og begynte rett på del 2, så hadde mye ekstra tid. Hvis jeg hadde brukt to timer på del 1 hadde jeg aldri rukket alt. Gikk for øvrig ganske bra, forhåpentligvis 6. Nesten flaut å sei det, men brukte 45 min på del 1 eg og.. er skikkelig skuffa over meg sjølv, bruka alltid å ha god tid. Eksamen blir jo litt annleis. Men kan noken forklare meg korleis dei fant avstanden mellom dei to plana? føler det var ei rimelig grei løysing som eg oversåg. Brukte hinsides med tid på. KJEMPESINT PÅ MEG SJØLV. Lenke til kommentar
VSPZ Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Syns egentlig eksamen va lettere enn det an pleie å vær, ...kanskje litt dårlig tid da. Uansett, jeg klarte selvfølgelig å glemme å endre fortegn på det ene leddet da jeg flyttet den over på andre siden av likhetstegnet i den siste oppgaven når me skulle finne punktene D og E. Fant heldigvis utav det 5 min før me skulle levere eksamenen inn og fekk tid til å notere ved siden av med rød kulepenn at verdien var feil, men jeg fikk ikke tid til å rette resten av oppgaven så jeg ville bare forsette å bruke de verdiene eg hadde funnet. Noen som har noe formening om dette kan ødelegge for en eventuelt 6er? Lenke til kommentar
VSPZ Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Fleire enn meg som fikk hakket dårlig tid? Nei, men jeg brukte 45 min på del 1 og begynte rett på del 2, så hadde mye ekstra tid. Hvis jeg hadde brukt to timer på del 1 hadde jeg aldri rukket alt. Gikk for øvrig ganske bra, forhåpentligvis 6. Nesten flaut å sei det, men brukte 45 min på del 1 eg og.. er skikkelig skuffa over meg sjølv, bruka alltid å ha god tid. Eksamen blir jo litt annleis. Men kan noken forklare meg korleis dei fant avstanden mellom dei to plana? føler det var ei rimelig grei løysing som eg oversåg. Brukte hinsides med tid på. KJEMPESINT PÅ MEG SJØLV. Tror du kunne ta utgangspunkt i de siste leddene i likningene for a og B eller någe. Kom på dette etter en lag utregning. Fikk du 2? EDIT: Eller så kunne man bare bruke formelen for avstand mellom punkt og plan (se side 40 i den blå formelbokå) Då tar me et punkt i (for eks. A) og likingen til a... Endret 4. juni 2012 av ikkenerd33 Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Synes ikke oppgavene var så alt for ille. Del 1 gikk forholdsvis greit - misset riktignok på det beviset men greide alt annet. Del 2 synes jeg det var alt for dårlig tid på, var flere oppgaver jeg måtte hoppe over på grunn av dårlig tid. Har ligget å vippet mellom 5 og 6 i hele år (endte til slutt på 5..) så hadde vært ekstra kjipt å få en 4er her. Men, vi får se! Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 jeg er værtfall kjempefornøyd med å være ferdig! sommerferie<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå