Oktavian Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Dette er hva du kan glede deg til i årets fotballfest. Les hele saken Lenke til kommentar
Warlamena Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Fikk dere vite noe om taklingssystemet? Noen endringer? Også for å pirke litt så heter det vel "fjorårets". Bra artikkel. Lenke til kommentar
RedStream Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 *host* Kvardratrota av 4 kan også vere -2. 4 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 De lover gull og grønne skoger som vanlig... er nøktern til alle nyheter før etter release, når jeg har fått prøvd dem selv. Lenke til kommentar
1488 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 *host* Kvardratrota av 4 kan også vere -2. Du tar faktisk feil der. Kvadratroten til fire er BARE 2, ikke 2 og -2. Det er en matematisk definisjon PS! Først tenkte jeg det samme som deg, men så kom jeg på hva mattelæreren min sa i fjor da vi hadde kapittel 5 i 1T. Kilde: http://no.wikipedia.org/wiki/Kvadratrot 3 Lenke til kommentar
zyaN Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Så skal de vel også implementere ny motor i forhold til spillernes utseende. Noe jeg syns er viktig, at de ikke ser ut som fjortenårige briter hele gjengen - idiotisk. Gleder meg sinnsykt! Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Føler ikke frispark var så vanskelig i 12. Jeg har scoret med gode og dårlige spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå