Gå til innhold

Battlefield får premiumtjeneste (iPad, iPhone, PC, PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Større budsjett kan f.eks bety at neste spill har mulighet til høyere grafikk/fysikk og eller bedre optimalisering. Jeg kan ikke se for meg at Dice har nådd en form for høyde, slik at det ikke vil hjelpe med flere folk for et nytt spill.

Enten så vil det øke kvaliteten eller så vil de komme med noe nytt kjappere enn om de hadde et mindre budsjett. Om de bruker de ekstra inntektene bra eller ei er selvsagt en helt annen sak, og det vil jo vise seg når den tid kommer.

For Dice sin egen skyld, (eller noe som helst annet spillselskap) så vil en økning av kvalitet være positivt, om ikke nødvendig for å klare det bra i denne bransjen.

Å boycotte et spill fordi det står EA på logoen vil bare gå utover en selv, så det ville jeg aldri gjort.

Om de ønsker å melke litt så må de bare gjerne gjøre det så lenge det ikke gir et dårligere produkt enn det jeg har kjøpt eller et nytt kommende produkt. EA har vel i mange år ikke akkurat vært det store kvalitetsstempelet akkurat, så akkurat deres strategier har jeg vel for lengst facepalmet meg igjennom. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er vel spørsmålet om no særlig av de pengene man eventuelt vil betale for noe slikt kommer DICE tilgode eller om det blir hos EA som sørger for servere og slikt for en sånn løsning. Jeg vil ikke bli overrasket om DICE i det store og hele tjener svært lite på en slik ordning.

Lenke til kommentar

Det er da lagt opp til mer teamplay i BF3 enn i BF2 etter min mening, så det må være det faktum at slike spill har blitt mer populært blandt de yngre som er oppvokst med visse spill som ikke har noen former for teamplay. Det er i hvertfall ikke Dice sin skyld. Samme grunnen ville jeg trodd gjalt for Statshoring og Klanmiljø.

BF2 kom vel strengt talt til konsoll det også, med modifikasjoner, så det må være at det kom samtidig.

Mer Cheating er en uting, og om det er fordi det er lettere, eller fordi det er mer drittunger som spiller som kjøper seg cheats. (noe jeg urovekkende merker en positiv trend for på den yngre garde)

Mer bugs kan jeg vel personlig ikke si. Hadde sykt mye trøbbel med BF2, og spesielt i nyere tid.

jaja, uansett, det hadde jo vært kult med et veteranspill etterhvert, men tviler på at de helt store pengene ligger her. Man kan jo håpe at noe mindre selskap tør å ta opp en eller anne nform for stafettpinne som velger å gi ut noe som er lite "drittunge-vennlig".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...