aleksanderro Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hei, jeg har tenkt og bestille meg ny PC fra komplett.no den 12 juni! Så har allerede satt meg opp en handlevogn fra komplett.no, som jeg gjerne ønsker litt innspill på! Handlelisten Noen deler jeg burde byttet ut med noe annet osv? Også lurer jeg på hva som er forskjellen mellom: Kingston HyperX 3K Kingston HyperX Takker for alle svar og innspill! Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hei! 1. Bytt fra Komplett til Dustin home, billigere, billigere frakt, samt god kundeservice. 2. Trenger du det ekstra som Deluxe versjonen av hovedkortet har? De aller fleste vil ikke ha behov for noe mer enn P8Z77-V. 3. Jeg ville ha byttet PSU til Corsair AX 650/750W 4. Du må bytte minne til noe uten kjøleribber hvis du skal ha en annen prosessorkjøler. Bytt til Corsair Vengeance Low Profile, for eksempel. Videre er 16GB overkill for en spillemaskin. 8GB holder i massevis. 5. Jeg kjenner ikke så godt til Kingston's SSD'er og stabilitet. Intel 520, Samsung 830, og Crucial m4 vet jeg at er stabile derimot. 6. Jeg ville heller har valgt Noctua NH-D14. C14 blåser rett ut fra hovedkortet, mens D14 blåser vinkelrett (dvs. ut av kabinettet). -Deluze Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Også lurer jeg på hva som er forskjellen mellom: Kingston HyperX 3K Kingston HyperX Takker for alle svar og innspill! Kingston HyperX 3k er den nye modellen til Kingston og skal gi bedre ytelse. Har selv en standard HyperX, og den har fungert strålende til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå