Gå til innhold

BK: Kveld i sandtaket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ved første øyekast var det for meg litt uintressant, men når jeg fikk se sporene i forgrund gjorde det intrykk. Store bratte vegger av sand.

Takk! :)

 

Synes personlig orginalen er best :) du har i tillegg fått fram en skikkelse her, som nesten flirer i sandtaket..severdig .

Takker :)
Lenke til kommentar

Likte best nr 2 som går fra det lyse til det mørke!!tips må være som du selv skriver stå på,muligens prøv og ta bilde i regnvær,regn fremhever farger og kontraster.

Takk! Det var en magisk stemning her som jeg ikke klarer å slippe taket på! Med hunder og kameraer på kveldstur i skogen. Det knakk i trær, spor etter etter nyhogde bevertrær. Rådyra skrek. Det begynte å bli mørkt, og vi visste ikke helt hvor langt det var igjen før vi kom ut av skogen igjen. Så dukket dette plutselig opp, med linjer, lys og former. Et mektig landskap. Klokka var nærmere 10 på kvelden ,overskyet og snart helt mørkt. Med hunder i bånd kan du ikke gå hvor som helst i sandtaket. Sliten og trøtt. Må tilbake dit forberedt og uthvilt og håpe på like forhold, Går det ikke da heller, en erfaring rikere ...... ;) Uff, altfor mange ord, igjen.. :) Og så glemmer jeg neste å si takk. Tusen takk! :) Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Likte best nr 2 som går fra det lyse til det mørke!!tips må være som du selv skriver stå på,muligens prøv og ta bilde i regnvær,regn fremhever farger og kontraster.

Takk! Det var en magisk stemning her som jeg ikke klarer å slippe taket på! Med hunder og kameraer på kveldstur i skogen. Det knakk i trær, spor etter etter nyhogde bevertrær. Rådyra skrek. Det begynte å bli mørkt, og vi visste ikke helt hvor langt det var igjen før vi kom ut av skogen igjen. Så dukket dette plutselig opp, med linjer, lys og former. Et mektig landskap. Klokka var nærmere 10 på kvelden ,overskyet og snart helt mørkt. Med hunder i bånd kan du ikke gå hvor som helst i sandtaket. Sliten og trøtt. Må tilbake dit forberedt og uthvilt og håpe på like forhold, Går det ikke da heller, en erfaring rikere ...... ;) Uff, altfor mange ord, igjen.. :) Og så glemmer jeg neste å si takk. Tusen takk! :)

Bare kjekt med ord :):yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...