Laila - Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Kveld i sandtaket Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
40D Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Likte det 1. best, med sort bakgrund. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Takker Er nok veldig sært det her Lenke til kommentar
40D Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Ved første øyekast var det for meg litt uintressant, men når jeg fikk se sporene i forgrund gjorde det intrykk. Store bratte vegger av sand. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) Synes personlig orginalen er best du har i tillegg fått fram en skikkelse her, som nesten flirer i sandtaket..severdig . Endret 15. mai 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Ved første øyekast var det for meg litt uintressant, men når jeg fikk se sporene i forgrund gjorde det intrykk. Store bratte vegger av sand. Takk! Synes personlig orginalen er best du har i tillegg fått fram en skikkelse her, som nesten flirer i sandtaket..severdig . Takker Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Likte best nr 2 som går fra det lyse til det mørke!!tips må være som du selv skriver stå på,muligens prøv og ta bilde i regnvær,regn fremhever farger og kontraster. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) Likte best nr 2 som går fra det lyse til det mørke!!tips må være som du selv skriver stå på,muligens prøv og ta bilde i regnvær,regn fremhever farger og kontraster. Takk! Det var en magisk stemning her som jeg ikke klarer å slippe taket på! Med hunder og kameraer på kveldstur i skogen. Det knakk i trær, spor etter etter nyhogde bevertrær. Rådyra skrek. Det begynte å bli mørkt, og vi visste ikke helt hvor langt det var igjen før vi kom ut av skogen igjen. Så dukket dette plutselig opp, med linjer, lys og former. Et mektig landskap. Klokka var nærmere 10 på kvelden ,overskyet og snart helt mørkt. Med hunder i bånd kan du ikke gå hvor som helst i sandtaket. Sliten og trøtt. Må tilbake dit forberedt og uthvilt og håpe på like forhold, Går det ikke da heller, en erfaring rikere ...... Uff, altfor mange ord, igjen.. Og så glemmer jeg neste å si takk. Tusen takk! Endret 15. mai 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Likte best nr 2 som går fra det lyse til det mørke!!tips må være som du selv skriver stå på,muligens prøv og ta bilde i regnvær,regn fremhever farger og kontraster. Takk! Det var en magisk stemning her som jeg ikke klarer å slippe taket på! Med hunder og kameraer på kveldstur i skogen. Det knakk i trær, spor etter etter nyhogde bevertrær. Rådyra skrek. Det begynte å bli mørkt, og vi visste ikke helt hvor langt det var igjen før vi kom ut av skogen igjen. Så dukket dette plutselig opp, med linjer, lys og former. Et mektig landskap. Klokka var nærmere 10 på kvelden ,overskyet og snart helt mørkt. Med hunder i bånd kan du ikke gå hvor som helst i sandtaket. Sliten og trøtt. Må tilbake dit forberedt og uthvilt og håpe på like forhold, Går det ikke da heller, en erfaring rikere ...... Uff, altfor mange ord, igjen.. Og så glemmer jeg neste å si takk. Tusen takk! Bare kjekt med ord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg