Gå til innhold

BK: Gamal fjellhytte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for innspel. Eg har skjønt at ikkje alle liker tonemapping der resultatet ikkje er "fotorealistisk", men eg har verkeleg sansen for det :) Eg synest detaljar i treverket og rust og slike ting verkeleg kjem fram. Vindauge vart litt lyst, ja, eg undereksponerte ikkje tilstrekkjeleg (argh!).

Takk igjen!

Lenke til kommentar

Takk for innspel. Eg har skjønt at ikkje alle liker tonemapping der resultatet ikkje er "fotorealistisk", men eg har verkeleg sansen for det :) Eg synest detaljar i treverket og rust og slike ting verkeleg kjem fram. Vindauge vart litt lyst, ja, eg undereksponerte ikkje tilstrekkjeleg (argh!).Takk igjen!

Jeg tenker at det er for lite skygge, som under senga, i kroken ved vedovnen og under og at det gjør bildet litt flatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

40D og Jentungen

Takk for konkrete tips. De har heilt rett. Her er ein alternativ versjon som eg trur forbetrar nemnte punkt. Litt meir skugge under seng/omn, samt ein ørliten kontrastboost for å auka kjensla av djupna. Kva seier de?

Lenke til kommentar

40D og Jentungen

Takk for konkrete tips. De har heilt rett. Her er ein alternativ versjon som eg trur forbetrar nemnte punkt. Litt meir skugge under seng/omn, samt ein ørliten kontrastboost for å auka kjensla av djupna. Kva seier de?

:thumbup:
Lenke til kommentar

40D og JentungenTakk for konkrete tips. De har heilt rett. Her er ein alternativ versjon som eg trur forbetrar nemnte punkt. Litt meir skugge under seng/omn, samt ein ørliten kontrastboost for å auka kjensla av djupna. Kva seier de?

Dette ble bra! Og som Jentungen1 sier, er det mye finere med en mørk bakgrund. Kanskje du ikke vet hvordan du får til det?

Der det står: Lastet opp av deg, finnes det også link som sier "Endre bildet" Her kan du velge bakgrund ved å trykke på farge skalaen under bildet.

Skyggene ga bildet mye mer dybde og med mørk bakgrund blir det helt topp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...