kjikvadrat Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Gamal fjellhytte Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Et artig bilde med mange flotte detaljer å studere. Generelt veldig bra syns jeg men etter min smak ville jeg ha dempet det en del, spesielt i farvene og muligens lyset. Harald G. Lenke til kommentar
40D Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Som klippet ut av Asbjørnsen og Moe's eventyrbøker. Enig med H.Gjerholm, at det kunne vært litt dempet. Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Takk for innspel. Eg har skjønt at ikkje alle liker tonemapping der resultatet ikkje er "fotorealistisk", men eg har verkeleg sansen for det Eg synest detaljar i treverket og rust og slike ting verkeleg kjem fram. Vindauge vart litt lyst, ja, eg undereksponerte ikkje tilstrekkjeleg (argh!). Takk igjen! Lenke til kommentar
40D Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Takk for innspel. Eg har skjønt at ikkje alle liker tonemapping der resultatet ikkje er "fotorealistisk", men eg har verkeleg sansen for det Eg synest detaljar i treverket og rust og slike ting verkeleg kjem fram. Vindauge vart litt lyst, ja, eg undereksponerte ikkje tilstrekkjeleg (argh!).Takk igjen! Jeg tenker at det er for lite skygge, som under senga, i kroken ved vedovnen og under og at det gjør bildet litt flatt. 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Synes det er et utrolig bra bilde! Er likevel enig med de andre her, for å øke dybdefølelsen litt. Å se det mot sort bakgrunn synes jeg øker dybden. Har sansen for bildet jeg og 1 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 40D og Jentungen Takk for konkrete tips. De har heilt rett. Her er ein alternativ versjon som eg trur forbetrar nemnte punkt. Litt meir skugge under seng/omn, samt ein ørliten kontrastboost for å auka kjensla av djupna. Kva seier de? Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 40D og Jentungen Takk for konkrete tips. De har heilt rett. Her er ein alternativ versjon som eg trur forbetrar nemnte punkt. Litt meir skugge under seng/omn, samt ein ørliten kontrastboost for å auka kjensla av djupna. Kva seier de? Lenke til kommentar
gorefeast Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Veldig stiligt bilde Da spesielt versjon 2 Poeng fra meg Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hm..det er ikke snakk om ikker å like fra min side. Bildet er råtøft men det er vel bare litt snakk om å dempe effekten en smule men det er jo igjen smak og behag selvfølgelig. Mv Harald G. Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Hm..det er ikke snakk om ikker å like fra min side. Bildet er råtøft men det er vel bare litt snakk om å dempe effekten en smule men det er jo igjen smak og behag selvfølgelig.MvHarald G. Skjønar Lenke til kommentar
40D Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 40D og JentungenTakk for konkrete tips. De har heilt rett. Her er ein alternativ versjon som eg trur forbetrar nemnte punkt. Litt meir skugge under seng/omn, samt ein ørliten kontrastboost for å auka kjensla av djupna. Kva seier de? Dette ble bra! Og som Jentungen1 sier, er det mye finere med en mørk bakgrund. Kanskje du ikke vet hvordan du får til det? Der det står: Lastet opp av deg, finnes det også link som sier "Endre bildet" Her kan du velge bakgrund ved å trykke på farge skalaen under bildet. Skyggene ga bildet mye mer dybde og med mørk bakgrund blir det helt topp. Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 16. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2012 Ahh, eg har lurt på korleis folk klarer det Takk for hjelp! Og eg er einig, det vart mykje betre i versjon 2! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg