Master1 Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Halloen! Har planer om å gå petroleumsteknologi i Stavanger ved endt førstegangstjeneste/befalsskole. Det jeg lurer på er om det er smart å ta en master fremfor en bachelor? Eller er det så gode jobbmuligheter at dette ikke spiller en veldig stor rolle? Ved å ta forkurs, vil man da bli prioritert ved inntaket til skolen, eller stiller alle på lik linje? Mvh Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Hvis du ikke har begynt på bachelor enda så har du vel all verdens med tid å bestemme deg på. Når du har studert et år eller to er du mye bedre rustet til å ta den avgjørelsen, og du vil ha både studieveiledere ved UiS og kontakter i næringslivet å stille det samme spørsmålet. Lenke til kommentar
Master1 Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Ok. Takk. Vet du noe om forkurset også? Gir det noen fordeler i forhold til inntakskravet, sett at jeg tar forkurset på UiS, eller stiller alle på lik linje? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Det vet jeg ikke. Send mail til UiS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå