gorefeast Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Having a smoke. Whatever. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg synes dette er veldig bra - flott bruk av lyset og fint uttrykk. Etter min smak kunne det godt vært enda noe større kontrast mellom det lyse og det mørke. 1 Lenke til kommentar
40D Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Fint.. Kort hva jeg liker ved bildet: Alt untatt sigaretten. 1 Lenke til kommentar
gorefeast Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Ha ha.. Bra sagt 40D. Stumpes for godt skal den Takk for det Astrid. Lenke til kommentar
40D Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 http://www.haugenbok.no/visverk.cfm?cid=130530 Ikke en dag å kaste bort.. Jeg sluttet 06.06.06 etter 31 år med røyking og gjentatte forsøk på å slutte. Denne boken var genial.. Jeg har aldri tenkt på røyk etter jeg leste den. Anbefaler som bare det!! 1 Lenke til kommentar
gorefeast Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Har faktisk lest den. Sluttet og holdt meg i over 5 år. Men så falt jeg for noen gode sigarer ilag med konjakken, så var det gjort. Så blir å lese boken igjen nå snarligt Kjenner mange som sluttet med å lese den Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Har faktisk lest den. Sluttet og holdt meg i over 5 år. Men så falt jeg for noen gode sigarer ilag med konjakken, så var det gjort. Så blir å lese boken igjen nå snarligt Kjenner mange som sluttet med å lese den Ja, skal du koble sigarer og konjakk så kan det bli enten mye konjakk eller lite sigarer... Forresten - røyken reduserer som kjent smaksansen betyyyydelig, så vil du ha fullt utbytte av konjakken smaker den aller best uten røyk - dessuten kan du da med bedre samvittighet kjøpe dyrer/bedre konjakk!!! Jeg kan jo også spe på med et røykesluttråd - jeg var så heldig at de indre bildene av ødelagte lunger og strupehode ble stadig mer levende og da ble det enkleste å la være å røyke... - og etterhvert som helsegevinsten og øket velvære meldte seg ble det aldri aktuelt å ta det opp igjen. Anbefales - med mindre man da har et visst behov for å leve farlig og utfordre sjebnen på dette viset. Javel - nå får det være nok helsemisjonering fra min side!!! 1 Lenke til kommentar
gorefeast Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 He he.. Sier noe der ja Astrid Ingenting er bedre enn å være røykfri. Ser frem til det igjen Lenke til kommentar
40D Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Har faktisk lest den. Sluttet og holdt meg i over 5 år. Men så falt jeg for noen gode sigarer ilag med konjakken, så var det gjort. Så blir å lese boken igjen nå snarligt Kjenner mange som sluttet med å lese den Les den igjen. Når jeg hadde lest den sa jeg: Jeg har aldrig vært avhengig av røyken. Nikotin ja, men det er da itno problem å la vær nikotin. Det er denne hjernevasken reklamer og intrykk fra andre inbitte røykere som gir ideer om at sigaretten er nødvendig, at det er kos i selskap. Jeg ler. Full skjerpings!!! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg