Gå til innhold

BK: Having a smoke. Whatever.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har faktisk lest den. Sluttet og holdt meg i over 5 år.

Men så falt jeg for noen gode sigarer ilag med konjakken, så var det gjort. :p

Så blir å lese boken igjen nå snarligt :) Kjenner mange som sluttet med å lese den :)

Ja, skal du koble sigarer og konjakk så kan det bli enten mye konjakk eller lite sigarer... :hmm: Forresten - røyken reduserer som kjent smaksansen betyyyydelig, så vil du ha fullt utbytte av konjakken smaker den aller best uten røyk - dessuten kan du da med bedre samvittighet kjøpe dyrer/bedre konjakk!!! :D

Jeg kan jo også spe på med et røykesluttråd - jeg var så heldig at de indre bildene av ødelagte lunger og strupehode ble stadig mer levende og da ble det enkleste å la være å røyke... - og etterhvert som helsegevinsten og øket velvære meldte seg ble det aldri aktuelt å ta det opp igjen. Anbefales - med mindre man da har et visst behov for å leve farlig og utfordre sjebnen på dette viset. Javel - nå får det være nok helsemisjonering fra min side!!! ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har faktisk lest den. Sluttet og holdt meg i over 5 år. Men så falt jeg for noen gode sigarer ilag med konjakken, så var det gjort. :p Så blir å lese boken igjen nå snarligt :) Kjenner mange som sluttet med å lese den :)

Les den igjen. Når jeg hadde lest den sa jeg: Jeg har aldrig vært avhengig av røyken. Nikotin ja, men det er da itno problem å la vær nikotin. Det er denne hjernevasken reklamer og intrykk fra andre inbitte røykere som gir ideer om at sigaretten er nødvendig, at det er kos i selskap. Jeg ler.

Full skjerpings!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...