DonalD_ Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Hei, ser ut til at jeg stryker i gym VG3 grunnet høyt fravær, det jeg lurte på var hvordan fungerer det med å ta opp gym som privatist? er det kun en teoretisk prøve, eller er det todelt? (har fått karakter i faget i vg 1 og vg 2) Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Skriftleg eksamen på tri (ikkje fem) timar. Lenke til kommentar
Crieff Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg mener jeg har lest at de skal legge inn en praktisk del f.o.m. høsten av, så dette kan være lurt å sjekke ut før du eventuelt melder deg opp til høsteksamen. Foreløpig er den eksklusivt teoretisk. Skriftleg eksamen på tri (ikkje fem) timar. Det er en firetimers eksamen. Mulig dette er nytt, men det var det i år. Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Kanskje det bare varierer frå stad til stad. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Høyt fravær skal i seg selv ikke være grunn nokk til å stryke en elev. Hvis du har møtt opp på prøver og tester skal det ikke ha noe å si etter det jeg har hørt. Nå vet jeg ikke hva tilfellet er for deg : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå