siveham Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Tråden for de som klatrer. For de som lurer på noe angående klatring osv. Fint om noen litt drevne klatrere kan svare på spørsmål som eventuelt dukker opp her. Del gjerne historier, eller erfaringer her. Har du spørsmål angående klatring så fyr løs. (Finnes det en aktiv klatretråd fra før?) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Ikkje akkurat aktiv no lengre: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=582613 Lenke til kommentar
siveham Skrevet 14. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2012 Har vært død i noen år. Får håpe noen tar turen innom denne. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg føler jeg får fyre opp litt stemning i denne tråden da Har ikke vært noe spesielt aktiv klatrer selv, drevet litt på me buldring opp igjennom årene, men nå har jeg tatt steget såpass langt at jeg driver å bygger min egen innendørs klatrevegg. skal mekke en prosjekttråd om dette tenkte jeg Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Har en kompis som skal til oslo til helgen og tenkte at jeg sku få han til å kjøpe nødvendig starter utstyr, jeg ønsker og kunne bruke utstyret både inne og ute, så vist noen har noe tips til forandring så kom gjerne med det Sko 2x skrukarabin klatresele Tau Taubrems evt. mekanisk brems: samt kalk og pose. Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Har ganske nylig startet med klatring, og skulle gjerne prøv lite utendørsklating også før vinteren slår inn. Noen som vet hvor det er mulig for det i Trondheim? Og vet hvordan veggene evt er. Lurer litt på hvordan topptaufestene er der og om jeg trenger slynger, har bare 2 carabinkroker atm så vært bra om det har vært skikkelig feste der uten å måtte ha slynger. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Om du ikkje får svar her kan du jo stikke innom Ute, der veit dei heilt sikkert ein del om emnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå