Marius13 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Hei, jeg begynte å få "Windows is running slow" popup i dag, det kan skje alt ifra ingame til idle. Datamaskinen er kun 2 uker gammel og skal helt fint klare de fleste oppgaver. Specs: i7-2700k 4.2Ghz Dominator 1866Mhz 4GB 6970 Sapphire CF gigabyte z68xp-ud4 Windows 7 Ultimate 64Bit Agility 3 series 240GB SSD (KUN SSD, ingen annen form for lagring for øyeblikket) jeg skjønner ikke helt hvorfor dette skjer? håper på svar ty. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Hei. Ser ut som du har fått installert scareware på maskinen din. Lenke til kommentar
Marius13 Skrevet 14. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2012 Hei. Ser ut som du har fått installert scareware på maskinen din. tviler jeg sterkt på, datamaskinen har kun vært brukt 2 dager, grunnet kabinett skifte osv. Eneste som er innstallert etter dette er kun steam + skype... Lenke til kommentar
myhken Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Noe har du fått inn på pcen i alle fall, for denne meldingen er ingen Microsoft Windows melding, altså ingen systemmelding. Ergo, noe må ha kommet inn på pcen din. Jeg ville lastet ned SuperAntiSpyware og kjørt den et par ganger, samt et bra antivirusprogram. Du kommer i alle fall ingen vei om du tror at det ikke har kommet noe "snusk" inn på pcen din og at dette er en helt vanlig Windows system melding som "alle" kan få, for det stemmer ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå