Doffy31 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Hei, jeg vil gjerne skaffe meg en gaming pc til ca 10k - 12k. Den må kunne takle store spill som krever masse feks: Crysis, BF3 og skyrim på relativt god grafikk ( eller fantastisk) lag fritt. Hadde satt pris på om dere kunne sende meg linker til pcer som allerede eksisterer, eller om dere konfigurerer en egen alle forslag er velkommne - på forhond tusen takk Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Hei Her ett oppsett til deg her: Oppsettet er lager på Dustin.no, det er ett bygge selv oppsett hvis du bestemmer deg for det. Legg til det kabinettet du liker, det er en veldig personlige greie det med kabinetter, så jeg mener det er en veldig fin ting å finne selv Jeg kunne godt skrevet eksamens stil om hvorfor det er lurt å bygge selv. Men akkurat nå er jeg veldig lat 2 Lenke til kommentar
Doffy31 Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Hei Her ett oppsett til deg her: Oppsettet er lager på Dustin.no, det er ett bygge selv oppsett hvis du bestemmer deg for det. Legg til det kabinettet du liker, det er en veldig personlige greie det med kabinetter, så jeg mener det er en veldig fin ting å finne selv Jeg kunne godt skrevet eksamens stil om hvorfor det er lurt å bygge selv. Men akkurat nå er jeg veldig lat Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Doffy31 Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Hei Her ett oppsett til deg her: Oppsettet er lager på Dustin.no, det er ett bygge selv oppsett hvis du bestemmer deg for det. Legg til det kabinettet du liker, det er en veldig personlige greie det med kabinetter, så jeg mener det er en veldig fin ting å finne selv Jeg kunne godt skrevet eksamens stil om hvorfor det er lurt å bygge selv. Men akkurat nå er jeg veldig lat Et spørsmål vill dette oppsettet funke når jeg putter det sammen ? Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg ville ha valgt DCII versjonen av skjermkortet (asus).. Veldig bra forslag fra olestokk.. Her får du mye for pengene! Lenke til kommentar
Skuff Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hei, Jeg ville FD R3. Dette er et veldig godt og stilrent kabinett. 1 Lenke til kommentar
Doffy31 Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Hei, Jeg ville FD R3. Dette er et veldig godt og stilrent kabinett. Har det god kjøling ? den skal brukes til intens gaming Lenke til kommentar
Doffy31 Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Jeg ville ha valgt DCII versjonen av skjermkortet (asus).. Veldig bra forslag fra olestokk.. Her får du mye for pengene! Hva er forskjellen jeg vil helst ha et med mye Geforce feks 670 eller har ikke det så mye å si når det kommer til gaming ? Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Jeg ville ha valgt DCII versjonen av skjermkortet (asus).. Veldig bra forslag fra olestokk.. Her får du mye for pengene! Hva er forskjellen jeg vil helst ha et med mye Geforce feks 670 eller har ikke det så mye å si når det kommer til gaming ? Okei, du har ikke satt deg helt inn i dette skjønner jeg, haha. Geforce er et varemerke, tallet er modellnummeret. Så ofte kan man tenke at høyere nummer er bedre, og det stemmer i de fleste tilfeller, men ikke i alle. Kunne like gjerne slengt på en i7-prosessor heller enn i5 om du har litt ekstra penger å investere i det, men oppsettet som er gitt ovenfor kommer til å dra absolutt alle spill på fullt en god stund framover. Lenke til kommentar
okwepeokwe Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Hei Her ett oppsett til deg her: Oppsettet er lager på Dustin.no, det er ett bygge selv oppsett hvis du bestemmer deg for det. Legg til det kabinettet du liker, det er en veldig personlige greie det med kabinetter, så jeg mener det er en veldig fin ting å finne selv Jeg kunne godt skrevet eksamens stil om hvorfor det er lurt å bygge selv. Men akkurat nå er jeg veldig lat +1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Hei Her ett oppsett til deg her: Oppsettet er lager på Dustin.no, det er ett bygge selv oppsett hvis du bestemmer deg for det. Legg til det kabinettet du liker, det er en veldig personlige greie det med kabinetter, så jeg mener det er en veldig fin ting å finne selv Jeg kunne godt skrevet eksamens stil om hvorfor det er lurt å bygge selv. Men akkurat nå er jeg veldig lat +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå