kjellvr Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 hei, jeg vurderer å montere KN konefilter i bilen min for at motoren skal få puste litt lettere, men har hørt at ikke alle motorer takler dette, at det blir plutselig mye lettere å suge luft eller at partiklene ødelegger luftmengdemåleren? hva må jeg evnt gjøre med bilen på forhånd for å kunne bruke slik filter? trengs det chipping? Kjell Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Se denne først: Så kan du spør på nytt igjen etterpå. Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 IT-Henrik waits for nobody skrev (På 15.5.2012 den 7.46): Se denne først: Så kan du spør på nytt igjen etterpå. Takk for den! MCM var jo bare genialt. Lenke til kommentar
Indian Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Ikke så annerledes som Shell V-Power by Ferrari. Kun ungdom med gamle Volvo og Golf som merker de ekstra kreftene... Lenke til kommentar
kjellvr Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 IT-Henrik waits for nobody skrev (På 15.5.2012 den 7.46): Se denne først: http://www.youtube.com/watch?v=PAIxeQUSg-Q&feature=relmfu Så kan du spør på nytt igjen etterpå. takk for veldig godt svar! blir nok ikke "sports" filter på meg med det første da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå