Master1 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Slapp av karer.. Oljen varer nok i minst en generasjon til Garantert store funn i vente. Lenke til kommentar
Andy92 Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Jeg kom også inn, men jeg kom inn fra venteliste. Var nr 3 Så begynner på mandag! Fadderuka har allerede begynt men får henge meg med fra mandag av! Gleder meg! Lenke til kommentar
Zoz Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Hei! Jeg ser at det er mange som snakker positivt om petroleumslogistikk her. Jeg går på vg3 nå og er en realfag elev. Jeg lurer på om dette studiet er et godt valg. Jeg er veldig forvirret og vet ikke hva jeg skal velge. Valget er mellom petroleumslogistikk og Siviløkonom. Er det noen anbefalinger? Lenke til kommentar
bivalmsi Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 (endret) Zoz skrev (39 minutter siden): Hei! Jeg ser at det er mange som snakker positivt om petroleumslogistikk her. Jeg går på vg3 nå og er en realfag elev. Jeg lurer på om dette studiet er et godt valg. Jeg er veldig forvirret og vet ikke hva jeg skal velge. Valget er mellom petroleumslogistikk og Siviløkonom. Er det noen anbefalinger? Det er en usikker bransje om dagen.. Har en kompis som fullførte studier innen petroleumsingeniør, men fikk ikke jobb. Så han driver å studerer noe annet. Offshore er det nesten umulig å få jobb om dagen med mindre det er forplening e.l. Tusenvis har blitt permittert og disse blir prioritert når de trenger arbeidskraft igjen. Siviløkonom er nok veien å gå av de to overnevnte, men marinbiologi, IT og fornybar energi er gode studier for fremtiden. Endret 19. juli 2020 av Gamer98 Lenke til kommentar
Shilly Skrevet 22. juli 2020 Del Skrevet 22. juli 2020 Gamer98 skrev (På 19.7.2020 den 10.56): Det er en usikker bransje om dagen.. Har en kompis som fullførte studier innen petroleumsingeniør, men fikk ikke jobb. Så han driver å studerer noe annet. Offshore er det nesten umulig å få jobb om dagen med mindre det er forplening e.l. Tusenvis har blitt permittert og disse blir prioritert når de trenger arbeidskraft igjen. Siviløkonom er nok veien å gå av de to overnevnte, men marinbiologi, IT og fornybar energi er gode studier for fremtiden. Hva er petroleumslogistikk egentlig? Hva jobber man etter endt utdanning? Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 27. juli 2020 Del Skrevet 27. juli 2020 Shilly skrev (På 22.7.2020 den 21.01): Hva er petroleumslogistikk egentlig? Hva jobber man etter endt utdanning? Kiwi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå