Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

TV som skjerm #2, hakker når jeg ser film.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har koblet til TVen som skjerm nummer 2, og bruker den til å se filmer og serier på.

Men det hakker og lagger litt inne i mellom, og jeg kan ikke fatte hva dette kommer av.

Noen ganger går det smooth, så brått byttes det scene, og det hakker helt villt før det går seg til igjen.

Jeg har prøvd å bruke VLC, Media player classic og Windows media player som følger med Win7, men det hakker i alle sammen...VLC er verst.

Har også prøvd å koble ut PC-skjermen så kun TVen er koblet til, men det hakker da og.

Noen av grunn til at dette irriterer meg grenseløst, er at jeg nettopp har handlet en pc til over 15.000 på komplett, og jeg trodde avspilling av filmer skulle være det minste problemet, men har vist seg å være det som irriterer meg mest.

Har i7 2700k, ATI Radeon HD7970 med catalyst controllpanel og nyeste drivere.

Kjører filmene fra vanlig harddisk.

Har lett meg ihjel på nettet, så kommer hit i håp om at noen kan vite hva faen dette kan være, eller så må jeg overføre alt på usb og spille fra TVen.

Har forresten en sharp 52 3d led-tv lc52le831s, kjøpte for en uke sida. Den gamle TVen var en samsung, og hadde akuratt samme problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...