eckmann Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 starte av seg selv og skru seg av av seg selv på bestemte tidspunkt? Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Går ut ifra at du bruker xp.... Lurer på om det ikke er en meny der du kan stille det inn... Ja det er det vist, Egenskaper på desktop - screen saver - power Btw, den delen med å skru seg på av seg selv er litt verre, du har jo wake on lan funksjonen men den hjelper vell lite i denne situasjonen... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Å skru seg av er ikke noe problem. Men når den er av så kan jo ikke noe program kjøre. Dermed blir det ikke mulig å få den til å starte igjen bare med et program. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg bruker et Tweak-XP (IKKE microsoft sin) som har en egen funksjon for tidsinnstilt shutdown. Man kan sette den til å slå seg av etter 3t20min30sekunder (f.eks.) eller en fast tid hver dag. Går ikke an å bruke program til å slå på maskinen, siden den nødvendigvis trenger strøm for å kjøre et slikt program Lenke til kommentar
eught Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 I min BIOS (Award på Asus P4B266) kan man stille inn PC'en til å starte på et bestemt tidspunkt, enten daglig eller 1 gang i uken. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Det er "RTC Alarm Resume", hvor en timer kan vekke systemet fra suspend mode. Enkelt å få til med hardware, men det er altså ikke et program som gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå