rioi Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Helst en som har gått en stund med mye episoder. Var veldig glad i 24 den tiden det gikk, og første sesongen av prison break. Nå ser jeg på: Fringe Touch Alcatraz himym tbbt Californication Ser også på Mad men, men dette er egentlig ikke min type serie. Sherlock har jeg også sett foresten, syns den var veldig bra. Edit: Og game of thrones.. Endret 14. mai 2012 av rioi Lenke til kommentar
SLi Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Chuck? Ellers har du jo South Park, Simpson, Family guy og de seriene der. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Grimm The Walking Dead Dexter Deadwood Merlin Camelot The Legend of the Seeker No ordinary family Kyle XY Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Breaking Bad Rules of Engagement Endret 14. mai 2012 av TMB Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Lost er fantastisk. Six feet under. The Wire. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 The Wire The Sopranos Person of Interest Awake Rome Terra Nova White Collar Spartacus Falling Skies Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå