Anna123 Skrevet 14. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2012 Hei! Tenker jeg skal bruke betakaroten når jeg skal til syden, men jeg vet ikke så mye om det! Som jeg forstår må jeg for eksempel starte på det en god stund før syden for at det skal virke? Kan dere gi meg litt fakta om betakaroten? Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 15. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2012 Masse informasjon hvis du søker på google Lenke til kommentar
jordbærkrem Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 jeg har bare selv gått på det i nesten fire uker, men det er lurt å starte på dem to uker før man reiser, kanskje tre? de funker liksom litt før, men merker at nå har de mye mer effekt! så anbefaler to-tre uker før :-) Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg spiser gulrøtter for å få i meg betakaroten... Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 14. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Jeg spiser gulrøtter for å få i meg betakaroten... Da må du spise flere kilo om dagen for å få deg like mye som "Betakaroten" inneholder. Endret 14. juni 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 14. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2012 Jeg spiser gulrøtter for å få i meg betakaroten... Da må du spise flere kilo om dagen for å få deg like mye som "Betakaroten" inneholder. 2 normalt store gulrøtter tilsvarer anbefalt daglig dose (9mg) betakaroten... Lenke til kommentar
Anna123 Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg spiser gulrøtter for å få i meg betakaroten... Da må du spise flere kilo om dagen for å få deg like mye som "Betakaroten" inneholder. 2 normalt store gulrøtter tilsvarer anbefalt daglig dose (9mg) betakaroten... Om en spiser gullerøtter blir en gul Lenke til kommentar
Anna123 Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg begynte på det ca en mnd før syden, og jeg pleier ALLTID å bli solbrendt. Hver dag i syden smurte jeg meg med faktor 30, og jeg ble brun og er det fortsatt en mnd etter! Hugser ikke hva den jeg brukte heter... Kan evt. komme tilbake med det senere. Jeg er hvertfall fornøygd. Jeg er alltid den blekeste blandt vennegjengen, nå er jeg den bruneste Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 1. august 2012 Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Betakaroten ftw: Pass på dosene og kjøp riktig betakaroten.. Har vært borti folk som fikk veldig dårlig og ugjevnt fordelt farge av betakaroten. Endret 1. august 2012 av baBuShKa 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå