Vampyrjenta Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Pipp, pipp! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
40D Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Artig!! Synd med liten dybdeskarphet. Jeg ville brukt Blenderprioritering (A) på ditt kamera tror jeg, og valgt et høyere blender tall. Kamera ordner resten. Du får vel ikke disse gutta til å stille opp til et nytt "take" Så du får øve på kvist og kvast.. 1 Lenke til kommentar
Vampyrjenta Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Artig!! Synd med liten dybdeskarphet.Jeg ville brukt Blenderprioritering (A) på ditt kamera tror jeg, og valgt et høyere blender tall. Kamera ordner resten.Du får vel ikke disse gutta til å stille opp til et nytt "take"Så du får øve på kvist og kvast.. Takk for svar og tips! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Supert motiv. Nydelige linjer. Smelter helt Lenke til kommentar
Vampyrjenta Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Supert motiv. Nydelige linjer. Smelter helt Tusen takk! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg synes det er den tynne dybdeskaprheten som gjør bildet. Her har vi en god kompiosjon med gjerdet som skaper en diagonal og den skarpe fuglen er riktig plassert i bildeflaten. Det eneste jeg er usikker på, er fargebalansen du har valgt her; jeg tror jeg ville ha valgt en mer naturtro gjengivelse, eller gått over til s/h. Jeg ville nok også valgt mer kontrast. Men alt i alt et blinkskudd. 3 Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Enig med tomsi, det er nettopp den tynne dybdeskarpheita som gir bildet det lille ekstra. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg