MPCME Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Craft-Meup er en Norsk MineCraft community. Den er 24/7 og har 32 slots. Vi krever at man registrerer seg på forumet, og skriver en kort byggetillatelse søknad. Alt som skal stå er brukernavnet ditt og at du bekrefter at du har lest reglene! Vi krever ingenting annet en det. Gjester er velkommen, men de kan kun prate og se. Forum http://craft-meup.com/ Ip-Adresse: m.craft-meup.com:56552 Serveren er hostet med Get-Sourced 2GB pakke. I og med at serveren er såpass ny, er det flere bugs og feil. Derfor vil vi at vis du finner en bug eller feil, at du rapporterer til en stab. Vi kan by på: Spleef i egen arena PVP - det er en pvp server, men i byer og spawn er det pvp-fritt om folk ønsker det. Survival Automatisk beskyttelse på blokker Chestshop med iconomy Flere verdener Og mer! Liste over verdner: Normal, Den normale survival verdnen Nether og End Kreativ (snart) Build (snart) Hardcore pvp (snart) Jeg tenker å lage en verden hvor man må overleve i 3 dager, etterpå blir det blant annet lava flood, vann flood, 1000vis av monstre osv. Vi har fargekoder som viser rank. Rød er Admins. Gangangan Miniraven Blå er Mods (Moderatorer) Burgan32 Rainoboy97 eller _Raino _s_ilv_e_r Mrainos Gul er Hjelper qtipsmaster purpleendermen Vi har også gjest og medlem rang. Gjest er grå og Medlem er hvit. Vi er alltid glad for å få sponsorer, og de vil få fordeler in-game, avhengig av hvor mye de sponser. Si ifra til gangangan via PM på forum eller /m in-game Velkommen! Endret 30. juni 2012 av gangangan Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 Oppdatert med ny host, 24/7 og mer! Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Oppdatert med ny host, 24/7 og mer! Liker 1 Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 Oppdatert førstepost Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2012 Vi har nå fått flere verdener! (ps! Kan fortsatt være buggete) Lenke til kommentar
PurpleEndermen Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Servern er utrolig bra! Digger servern spillt på den et par uker nå jeg elsker den stab er super snille og + siden jeg har spillt en stund så har jeg blitt hjelper det er sykt morro. Gangangan er den beste adminen en servern kan få han er så utrolig aktiv og han hjelper andre med masse ting Håper servern blir større!! 1 Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Må beklage for alle spillere! Serveren ble totalt griefet. Alt vi har er en veldig gammel backup, og den er for gammel :/ vi ser oss nødt til at vi må inn med en helt ny map. Den vil holdes whitelista inntil videre :/ Vi beklager dette virkelig. Endret 12. juni 2012 av gangangan Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 Serveren er nå åpen med ny map!!! Vi har fikset bedre sikkerhet og mer backup Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 24. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2012 Takk til Smedvico og RockThatClock for logo! Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 Serveren kan lagge/være nede i perioder! jeg vet ikke når det er fikset! Les mer: http://craft-meup.com/forside/index.php?topic=22.0 Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) kan nevne at vi har nå 2 gb ram. Serveren lagger også mindre da. Jeg har også fikset en litt kortere IP: m.craft-meup.com:56552 Den gamle funker fortsatt. Endret 18. juli 2012 av gangangan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå