Øystein.F. Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Blizzard byr på omfattande prøveversjon av storspelet. Les hele saken Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Nå har vel dette vært standar hos Blizzard siden WoW kom ut Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Inneholdet for prøveversjonen er det samme som i betaen. 1 Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Inneholdet for prøveversjonen er det samme som i betaen. Stemmer, rart nivået er helt til 13? Jeg mener jeg drepte han i lvl 8 Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 En dag til. Tisser litt på meg nå jeg. 1 Lenke til kommentar
Reacto Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Inneholdet for prøveversjonen er det samme som i betaen.Stemmer, rart nivået er helt til 13? Jeg mener jeg drepte han i lvl 8 Du kan fortsatt spille etter du har drept han (town portal ut), men du kan ikke levle forbi lvl 13. Lenke til kommentar
Lactulose Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 "Etter å ha vore under utvikling i nesten fire år" har det ikke vært i utvikling siden tidling 2000-tallet - altså minst 10 år? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Det er 4 år siden de annonserte det ja, juni 2008 - men det har vært i utvikling i mange år før dette. Lenke til kommentar
Exitarnium Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Haha, vel jeg har sovet i hele dag for å gjøre meg klar til en all-nighter x) Folkens, VI SNAKKES PÅ DEN ANDRE SIDEN! Evil is back. 4 Lenke til kommentar
Alpha123 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Hadde de bare gitt ut en installer client som faktisk fungerte nå da... :s :o :s Lenke til kommentar
espNor Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Tar gjerne i mot en nøkkel selv, så jeg får teste om pcen min kjører det tilfredsstillende nok Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Haha, vel jeg har sovet i hele dag for å gjøre meg klar til en all-nighter x) Folkens, VI SNAKKES PÅ DEN ANDRE SIDEN! Evil is back. Hmm, åpner EU servere før US eller noe ? prøvde å lete litt på det her om dagen og alt jeg fant av klokkeslett var 00:01 PDT. EDIT: nm, hadde visst allerede åpna =o Endret 14. mai 2012 av Ares Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Haha, vel jeg har sovet i hele dag for å gjøre meg klar til en all-nighter x) Folkens, VI SNAKKES PÅ DEN ANDRE SIDEN! Evil is back. Hmm, åpner EU servere før US eller noe ? prøvde å lete litt på det her om dagen og alt jeg fant av klokkeslett var 00:01 PDT. EDIT: nm, hadde visst allerede åpna =o Spillet er IKKE åpent (bare installasjonen), men åpnes ved midnatt norsk tid. Du er feilinformert. Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Spillet er IKKE åpent (bare installasjonen), men åpnes ved midnatt norsk tid. Du er feilinformert. Jau, var visst bare installasjonen.. men men, har du noen offisiell kilde for EU åpningstid ? Står jo PDT i breaking news når jeg kjører spillet og. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Det har blitt sagt over alt og mange ganger før - spillserverene åpner midnatt. 15. mai 00:01. Men, det er millioner av gamere som skal spille, så det blir nok vanskelig å få det stabilt. Det blir nok som det bruker å være på release av en stor tittel. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Hadde vært veldig moro å prøve, takker ikke nei til et guestpass Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Om noen har et pass til overs så tar jeg imot med åpne armer Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Spillet er IKKE åpent (bare installasjonen), men åpnes ved midnatt norsk tid. Du er feilinformert.Jau, var visst bare installasjonen.. men men, har du noen offisiell kilde for EU åpningstid ? Står jo PDT i breaking news når jeg kjører spillet og. Er du sikker på at du har installert den europeiske klienten og ikke den amerikanske? Tidspunktet skal være oppgitt i CEST også i spillet. Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Er du sikker på at du har installert den europeiske klienten og ikke den amerikanske? Tidspunktet skal være oppgitt i CEST også i spillet. Ser ut som det er problemet gitt, la ikke merke til at det var mulig å velge forskjellige klienter. Ser ikke ut som om det vil være noe problem da, kan bare velge riktig portal in-game =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå