Gå til innhold

Ny Dell: 600m


balko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sant at 804 er dyr! Men jeg skal kjøpe den etterhvert nå! Syns at den er sinnsyk bra!

 

Har det meste! Også får jeg rundt 7000 kroner i rabatt! Så da kommer den liksom "bare" PÅ 18500!! Og det er billig! For en helt ny maskin! Rett fra Acer! Ikke noe bøffe vare!

 

Da hdde jeg også kjøpt den!

Lenke til kommentar
Sant at 804 er dyr! Men jeg skal kjøpe den etterhvert nå! Syns at den er sinnsyk bra!

 

Har det meste! Også får jeg rundt 7000 kroner i rabatt! Så da kommer den liksom "bare" PÅ 18500!! Og det er billig! For en helt ny maskin! Rett fra Acer! Ikke noe bøffe vare!

 

Ja, den er ganske fet! Men jeg er litt bekymret for den trådløse rekkevidden. Så i noen tester fra USA, at det var ganske dårlig. Er det mulig å bruke et pcimia kort i steden for det innebygde?

3Com har jeg en 54mbs kort med aksess punkt til 1295.- Er jo litt bedre speed og rekkevidde på det...

 

Forresten så er det helt fersk prisliste fra Acer idag, der 804 LCi koster 21 990.- Det gjør jo ikke noe... Kanskje det er en 804 LMi på vei...

 

En ting til...ser at i USA så blir 803 levert med 60 Gig disk.... :(

Hvorfor skal vi i Norge bare få 40 Gig på den...?

Lenke til kommentar

Ja, den er ganske fet! Men jeg er litt bekymret for den trådløse rekkevidden. Så i noen tester fra USA, at det var ganske dårlig. Er det mulig å bruke et pcimia kort i steden for det innebygde?

3Com har jeg en 54mbs kort med aksess punkt til 1295.- Er jo litt bedre speed og rekkevidde på det...

 

Forresten så er det helt fersk prisliste fra Acer idag, der 804 LCi koster 21 990.- Det gjør jo ikke noe... Kanskje det er en 804 LMi på vei...

 

En ting til...ser at i USA så blir 803 levert med 60 Gig disk.... :(

Hvorfor skal vi i Norge bare få 40 Gig på den...?

 

For de som ikke har fått med seg det, så er altså veiledende priser fra Acer ekskludert mva. 21.990 + mva. blir en veiledende pris på kr. 27.267...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...