Stonemeister Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Første gang jeg har vært veldig usikker, men det ble Demba Ba, som nærmest alene sørget for å holde Newcastle nærme toppen frem til jul. Da legger jeg stor vekt på (mangelen på) pris også, da mange andre røverkjøp også har prestert veldig bra. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Min ikke helt objektive stemme gikk til Gary Cahill. Ganske lav pris og har levert over det som var forventet. Spilt fantastisk i CL og PL. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Min stemme gikk til Arteta, uten kjøpet av Arteta hadde ikke Arsenal endt sesongen på tredjeplass, og det hadde ikke blitt CL-spill neste år. Endret 1. juni 2012 av Atald 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 Årets kjøp ble Demba Ba. Hentet for ingenting, og var en særdeles viktig brikke i Newcastle som kunne la dem kjempe i toppen hele året. Er det noen fler kategorier vi trenger, eller skal vi si at nok er nok? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 Greit for meg. Noen nominerte? Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Downing, Torres og Carroll er vel selvskrevne. Henderson har vel heller ikke levd opp til prisen, for å si det mildt. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Andy Carroll Fernando Torres Stuart Downing Jordan Henderson [edit] Gervinho Endret 2. juni 2012 av Geir M Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Gervinho faktisk? Greit at han ikke har levd opp til forventningene, men noen flopp er han ikke. 1 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Han floppet i forhold til mine forventninger, men de var ganske høye. Enig i at det er vel hardt å kalle han en flopp generelt sett. Fjerner det fra innlegget. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Torres var vel fjorårets flopp. Samme gjelder Carrol i mine øyne. Burde være kjøpt for sesongen og ikke levd opp til forventningene. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Torres og Carroll ble kjøpt i januarvinduet for halvannet år siden, dvs. 2010/2011-sesongen. Nominerer forøvrig Doni, keeperen til Liverpool, rett og slett fordi han spilte tre kamper, slapp inn mål i alle kampene og ga bort straffe og fikk rødt kort i den ene av dem. Endret 2. juni 2012 av Stonemeister Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Trenger en flopp være en overgangsflopp? Det kan da like gjerne dreie seg om dårlige prestasjoner sett i forhold til forventninger/lønn/tidligere overgangssummer. Endret 2. juni 2012 av Geir M Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Roger Johnson, Alan Hutton, Simon Vukcevic. Trenger ikke tenke så stort hele tiden! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 N’Zogbia var vel ganske dyr og har ikke gjort det så skarpt i år. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Men er det egt. noen som kan slå Downing av dem? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Bare for å ha det gående, burde vi ikkje hatt årets unge? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Gidder du ramse opp alle som har blitt fedre? 2 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det er jo flere som har «kastet lekene sine ut av sandkassa» og stukket av fra denne delen av forumet i år så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå