Gå til innhold

Årets Lag PL 2011/2012

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir direkte imponert over at folk prestere å stemme Mancini når både Alain de Pardaux og Fergyboi er med i samme poll. Imponerende.

Ser for meg at visse folk hadde stemt på både Kean og McCarthy om de var i pollen. De vant tross alt noen kamper med lagene sine.

Endret av Sex Raptor
Lenke til kommentar

Mancini har lekt seg med en stall som er så stor, og full av klassespillere, at han kan lage to klasselag ut av den. Fergyboi har lekt seg med en stall som blant annet består av en kis som fyller 38 år i år, en som fyller 39 år i år, Evra, Park og andre spillere som aldri hadde vært i nærheten av å få spille for Man City.

Man City vant på målforskjell, til tross for at de har en stall som er langt bredere, og ikke minst som spiller for spiller ligger lysår forran den Man Utd hadde i år. Det er klasseforskjell på stallene, allikevel er det kun såvidt de greier å vinne. Imponerende? Meh, ikke veldig.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Moderatormelding

Jeg har redigert bort en god del off-topic og slettet et par innlegg. Jeg viser til retningslinjene:

Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende:

Flaming og andre former for personangrep er forbudt.

Trolling er forbudt. Provokasjoner vurderes ellers ut fra formål.

Jeg håper derfor at tonen blir hyggeligere fremover, og at man kan slutte med disse unødvendige dårlig skjulte angrepene.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg stemte på Mancini fordi han er den eneste manageren som ved sesongslutt har prestert bedre eller tilsvarende forventningene før sesongen. Greit, Pardew har gjort en god jobb i Newcastle men noe taktisk geni er han ikke. Jeg synes Mancini har håndtert det enorme presset godt og han vant den gjeveste tittelen.

Lenke til kommentar

5. plass til Newcastle er da langt over forventet?

Wenger har ikke prestert bedre enn forventet? Ingen eksperter trodde Arsenal var i nærheten av topp 4. Rodgers har ikke prestert bedre enn forventet? Folk flest forventet at de skulle ryke rett ned igjen. Lambert og Norwich det samme.

Lenke til kommentar

5. plass til Newcastle er da langt over forventet?

Wenger har ikke prestert bedre enn forventet? Ingen eksperter trodde Arsenal var i nærheten av topp 4. Rodgers har ikke prestert bedre enn forventet? Folk flest forventet at de skulle ryke rett ned igjen. Lambert og Norwich det samme.

Jo, det har du selvsagt rett i (bortsett fra biten om at ingen forventet noe fra Arsenal) og de har alle gjort en god jobb, spesielt Rodgers. Wenger hentet seg godt inn men selv en Arsenal fan kan vel innrømme at sesongen langt ifra var vellykket og at CL-plassen ble sikret med en god porsjon flaks kombinert med dårlige prestasjoner fra lagene som burde ha havnet foran de. Hadde det ikke vært for Van Persie hadde flere ropt etter Wengers avgang for lenge siden, og det var mange som gjorde det ved juletider.

Det er ikke slik at jeg mener at noen av de managerne som her er nevnt har gjort en dårlig jobb, jeg synes bare at Mancinis prestasjon er lett å undervurdere nettopp pga alle de store kjøpene. Jeg har f.eks vanskelig for å tro at Pardew ville tatt City til ligagull.

edit - Og en ting til: Jeg er litt gammeldags slik men for meg er det til syvende og sist trofeene som teller mest.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Til og med Drillo kunne tatt City til ligagull.

Eneste prestasjonen til Mancini er å nesten rote det bort. Og hadde det ikke vært for nettopp den prestasjonen til united og SAF så hadde han jo gjort det...

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Enhver idiot burde klare å ta city til gull med de midlene. Det som er utrolig er at det var så vidt det gikk.

Så mancini som årets manager er tidenes vits.

Da ligger hvertfal SAF milevis foran i min kåring.

Enig angående Pardew. Men dette her blir utrolig bittert og usaklig. Enhver idiot kunne ikke kjøpt et lag som vant premier league. Det krever faktisk litt mer enn det gjør i football manager, selv om dere bitre drittunger liker å tro at det er så enkelt. Ikke årets manager, men man blir ikke et topplag rett over natta selv om man har penger og får inn endel kvalitet spillere.

City spilte langt bedre fotball enn manu, men vant kun på målforskjellen hel riktig. Forskjellen er hovedsaklig at manu er et etablert topplag, som ofte har marginer på sin side, og er utrolig gode til å avgjøre jevne kamper, og i kamper der de spiller direkte dårlig. Slikt skjer ikke over natta. Manu ledet med 8 poeng, city aldri mer enn 5. lol manu.

Når tevez startet vant city 7 av 7 kamper. Tevez kom tilbake og unnskyldte seg, skal mancini da forsatt stå på noe som ble sagt i en opphettet diskusjon? Skal han ikke kunne gi fyren en ny sjanse, og i tillegg få tilbake en god spiller som faktisk hjalp city ta gullet? Hvor smålig går det an å være viss man mener mancini er årets idiot. Det var jo en genistrek, tevez sin verdi steg i tillegg til at city vant gullet.

Jeg nekter faktisk å tro på det dere skriver, herregud så dumt og lite gjennomtenkt. Gjennomsyret av blindt hat som vanlig. Av supportere av en klubb som har blitt pengedopet i 20år.

Oh did I mention - jævla hyklere.

Endret av Everket
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Pardew med soleklar seier. Helt fortjent. Er likevel enig med at Mancini faktisk hadde en jobb å gjøre i City. Er ikke bare bare å beseire et dynasti i en liga uansett hvor mange penger man bruker. Slik har det vært i La Liga også.

Årets mål vote oppe nå! Kandidatene kan du se video av både i førstepost og rett her:

Cisse vs Chelsea

http://www.youtube.com/watch?v=RU9bjNvPCVg

Crouch vs City

http://www.youtube.com/watch?v=_aY5Q7r76gY

Assou-Ekotto vs Everton

Suarez vs Norwich

http://www.youtube.com/watch?v=j0o__dpEiKg

Howard vs Bolton

http://www.youtube.com/watch?v=mfCtc1kih6A

Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa Ben Arfa vs Bolton

http://www.youtube.com/watch?v=-0f_-S-Hep4

Van Persie vs Everton

http://www.youtube.com/watch?v=VgNhyH2FX28&feature=plcp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...