Gå til innhold

Årets Lag PL 2011/2012

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brad Friedel på free transfer. Scholes på en slags free transfer. Cabaye for ca 4.8 mill euro. Demba Ba på free transfer. Scott Parker 5.7 mill euro. Alle gode kjøp.

Papiss Cisse til ca 12 mill euro er et godt kjøp men ikke i samme klasse som de over.

Adebayor tilnærmet gratis en sesong, selv om det var på lån var ikke så verst business det heller.

Vet ikke hva Arsenal betalte for Marton Fulop men uansett hvor mye det var så var det et godt kjøp, jeg nominerer ham.

Mata kostet vel nærmere 30 mill euro, skulle bare mangle at han var god da?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg ikke Song er i nærheten av å fortjene en plass på årets lag. Han har gått fra å være en undervurdert spiller til en overvurdert svært fort på grunn av den mer synlig offensive rollen i år.

Bare 24 av 90 forsøkte gjennombruddspasninger traff mann, ingen annen sentral midtbanespiller ble driblet forbi oftere per kamp, og han gjorde ærlig talt ikke den defensive delen av jobben sin spesielt godt i mange kamper.

Er dette jeg har sagt nesten hele sesongen. Song er laangt ifra plass på årets lag. Folk husker han for de syke assistene denne sesongen og blir derfor hypa opp i skyene.

Du kan sikkert bare kåre RvP som årets spiller allerede Maefteda :p

Lenke til kommentar

Stemte på RvP.

Årets manager burde vel bli han Pardew. Det han får til med de midlene han har og itillegg treffe så rett på taktikk, spillerkjøp og motivasjon så er han den eneste rette, i mine øyne.

Endret av Jørgen
Off-topic fjernet.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...