Jotun Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 La nå småbarna få holde på uten at vi skal klage sånn på de. Forventer man mer? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Klager ikke. Synes det er søtt. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2012 Bare 2 stemmer ja. Emils' stemmer teller ikke. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Kanskje han er grinete enda for at Ivanovic ikke fikk både høyreback og midtforsvaret... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Gjorde om nå. Jotun er like morsom og saklig som alltid 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Rimelig enkelt for meg. Yaya Toure har vært den beste midtbanespilleren i år, og Carrick har vært strålende denne sesongen (Uniteds beste spiller). Jeg skjønner uansett at noen setter Cabaye og Arteta foran. (Selv om dere selvsagt er helt på jordet.) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) Cabaye burde vært med istedenfor Tiote, men hadde uansett stemt på Toure og Arteta. Jaggu, Cabaye var der, mvh blind, Endret 27. mai 2012 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Jeg skjønner uansett at noen setter Cabaye og Arteta foran. (Selv om dere selvsagt er helt på jordet.) Rimelig dødt løp mellom Carrick og Arteta. Jeg valgte Areta grunnet han debuterte i Arsenal denne sesongen og skulle bli en så viktig spiller for dem. Synes han har hatt en god sesong og vært blant de beste i sin posisjon. På hvilke punkter mener du Carrick er et bedre valg som gjør at han fortjener den tittelen? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Litt merkelig kanskje at Fellaini mangler på pollen, jeg syns han har hatt en knallsesong for Everton. Skulle gjerne hatt Touré og Fellaini for å demme opp for hasardiøse backer, men når den beste duellspilleren i ligaen ikke er med i pollen får jeg ta et offensivt alternativ. Og da er det egentlig dødt løp mellom Cabaye og Arteta, men jeg velger Arteta siden han oftere kommer til sjanser. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Song hadde ikke vært et dumt alternativ heller, men men.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Personlig synes jeg ikke Song er i nærheten av å fortjene en plass på årets lag. Han har gått fra å være en undervurdert spiller til en overvurdert svært fort på grunn av den mer synlig offensive rollen i år. Bare 24 av 90 forsøkte gjennombruddspasninger traff mann, ingen annen sentral midtbanespiller ble driblet forbi oftere per kamp, og han gjorde ærlig talt ikke den defensive delen av jobben sin spesielt godt i mange kamper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Bare 24 av 90 forsøkte gjennombruddspasninger traff mann, ingen annen sentral midtbanespiller ble driblet forbi oftere per kamp, og han gjorde ærlig talt ikke den defensive delen av jobben sin spesielt godt i mange kamper. Kilde hadde vært interresant? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Bare 24 av 90 forsøkte gjennombruddspasninger traff mann, ingen annen sentral midtbanespiller ble driblet forbi oftere per kamp, og han gjorde ærlig talt ikke den defensive delen av jobben sin spesielt godt i mange kamper. Kilde hadde vært interresant? En av de statsorienterte twitterkontoene som plukker fra Opta og andre postet det for en stund siden. Skal se om jeg finner den igjen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Da er det satt opp vote for angrepsspillerne. Arteta tok følge med Yaya inn på sentral midtbane. Tenker på å sette opp votes for litt andre ting også, som f.eks "Årets Mål", "Årets Kjøp" og "Årets Spiller". Dere kan gjerne sette i gang med å nominere noen mål allerede nå. Endret 28. mai 2012 av Maefteda Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Gjorde om valgene mine fra "RvP og Cissè", til "RvP og Agüero" grunnet det enkle faktum at Agüero har vært der hele sesongen, så får heller Cissè min stemme ved en evt. "Årets Kjøp" vote. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Cisses andre mot Chelsea og Crouch sitt mot City. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Nominasjon: Ekotto mot Everton. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Årets kjøp - Cabaye, Cisse, Ba, Yakubu, Vorm, Arteta Årets flopp - Downing Årets mål - Cisse v Chelsea, Crouch v City, Suarez v Norwich. Årets spiller - van Persie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Nomineren denne får årets mål http://www.youtube.com/watch?v=j0o__dpEiKg&feature=related Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå